اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس در ساوجبلاغ

هشت گردان بسیجی در ساوجبلاغ رزمایش برگزار می‌کنند

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس رزمایش رزمی، هشت گردان بسیجی این شهرستان برگزار می‌شود.

هشت گردان بسیجی در ساوجبلاغ رزمایش برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، محمد حاجی پور بعد از ظهر امروز در نشستی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطراتی است که در آن روزها نوجوانان و جوانان بسیاری برای دفاع از کشور در جبهه‌ها حاضر شده و جان خود را نیز برای دفاع از کشور فدا کردند.

وی ادامه داد: امروز نوبت ما است تا با حفظ ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین ادامه راه آنان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام را برای نسل امروز بازگو کنیم.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های متنوع و فرهنگی مناسبی برای این هفته تدارک دیده شده است افزود: در این راستا با تمهیدات اندیشیده شده رزمایش رزمی، فرهنگی 8 گردان بسیجی در هفته دفاع مقدس در ساوجبلاغ نیز انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: نسل امروز باید بیش از گذشته با رشادت‌های رزمندگان اسلام و همچنین شب‌های عملیات مأنوس شود لذا برای این که بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم باید با برگزاری نشست‌ها و بیان خاطرات آن دو.ران توسط فرماندهان جنگ شبهای عملیات را برای نوجوانان و جوانان امروز بیان کنیم.

فرمانده سپاه ساوجبلاغ با بیان این که دشمنان در نظر دارند تا ارزش‌های دفاع مقدس را در پیش نسل امروز کمرنگ کنند افزود: ما نباید اجازه دهیم که گذر زمان و دور شدن از روزهای دفاع مقدس ما را نیز از آن دوران و ارز‌ش‌های دفاع و ایثار و شهادت دور کند لذا اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌تواند گامی موثر در جهت شناساندن آرمان‌های رزمندگان اسلام به نسل امروز باشد.

حاجی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری نمایشگاهی در حاشیه این رزمایش‌ها خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده نمایشگاهی از ادوات جنگی ، تجهیزات و سلاح‌های سنگین و ساخت سنگر نیز در معرض دید قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/2302/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول