اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خاش:

مسئول بسیج فرهنگیان خاش منصوب شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: مولایی به عنوان مسئول جدید بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج و سپاه خاش منصوب شد.

مسئول بسیج فرهنگیان خاش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، موسی اصغری در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش اظهار داشت: همکاران همان طوری که با مسئول سابق بسیج فرهنگیان در طول چند سال گذشته همکاری داشته‌اند با مسئول جدید با توجه به اینکه چندین سال دبیر بوده‌اند و تجربه دارند، در زمینه رشد و تعالی فرهنگیان بسیجی شهرستان خاش همکاری کنند تا حضور ایشان سر منشاء خوبی، در شهرستان داشته باشد.

وی با اشاره به رضایتمندی رهبر معظم از عملکرد فرهنگی بسیج افزود: بسیج نیروی کارآمد در همه عرصه‎ها و میدانهاست و تا امروز در مقابل همه میدانها سربلند بیرون آمده است و اگر امروز دشمن جنگ نرم را علیه این ملت و نظام به راه انداخته است بسیج با اقدامات فرهنگی از این عرصه به خوبی دفاع کرده است و هر چالشی که دشمنان برما تحمیل کردند بسیج وبسیجی جلودار آن بوده است و خود را سپر حوادث کرده است.

در پایان این مراسم از زحمات غنی مودب مسئول سابق بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش تقدیر و تشکر بعمل آمد و « مولایی » به عنوان مسئول جدید بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش معرفی شد.

انتهای پیام/75005/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول