اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم معرفی شد

فرمانده سپاه علی‌بن ابی‌طالب(ع) طی حکمی افشین گودرزی یکی از فعالان عرصه رسانه را به عنوان سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم معرفی کرد.

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد طی سخنانی در مراسم معرفی سرپرست سازمان بسیج رسانه با اشاره به اهمیت نقش رسانه در عصر کنونی گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب از رسانه به عنوان ابزاری قوی در راستای نیل به اهداف شوم خود و مقابله با گسترش اسلام‌خواهی در جهان استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج، ماهیتی ارزشی و ولایی به منظور حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان دارد، تاکید کرد: بسیج رسانه ظرفیتی عظیم است که می‌تواند نقش مفید و موثری در مصونیت‌بخشی به اذهان و افکار عمومی جامعه در قبال تهدیدات دشمنان ایفا کند.

سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم نیز در این مراسم گفت: حفظ و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی و کمک به نهادینه‌سازی و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر با بهره‌مندی از ابزار رسانه، از اهداف سازمان بسیج رسانه است و این سازمان رسالتی مهم در راستای ترویج فضیلت‌های معنوی و اخلاق اسلامی و نیز تعمیق روحیه جهادی و فرهنگ مقاومت در میان اصحاب رسانه را به عهده دارد.

افشین گودرزی بسیج رسانه را سازمانی با ماهیت انقلابی فرهنگی و مدافع و مروج آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری خواند و خاطرنشان کرد: ظرفیت‌سازی در جامعه رسانه‌ای کشور، ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، کمک به تربیت کادر انقلابی و بسیاری مسائل دیگر قطعا از برکات و پیامدهای تشکیل این سازمان خواهد بود.

وی همچنین از عموم خبرنگاران، گزارشگران، مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌ها، دبیران و سردبیران، تصویربرداران، عکاسان و مستندسازان خبری و نیز کارشناسان و صاحب‌نظران و فعالان رسانه‌ای متعهد برای همکاری با سازمان بسیج رسانه استان قم دعوت به همکاری کرد.

افشین گودرزی سابقه فعالیت در خبرگزاری‌های جمهوری اسلامی، رسا، حوزه، باشگاه خبرنگاران جوان و بسیج را در کارنامه خود دارد و اکنون نیز به عنوان معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم در حال فعالیت است.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول