اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته‌های مختلف قرآنی

برترین‌های جشنواره قرآن بسیج زرند معرفی شدند

جشنواره قرآن و عترت بسیج شهرستان زرند که در رشته‌های مختلف قرآن کریم برگزار شد نفرات برتر معرفی خود را شناخت.

برترین‌های جشنواره قرآن بسیج زرند معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، به همت دارالقرآن کریم سپاه ناحیه مقاومت زرند و تعلیم و تربیت این ناحیه جشنواره قرآن و عترت بسیجیان شهرستان زرند در رشته‌های مختلف قرآن کریم با حضور نفرات برتر هر رشته در حسینیه سپاه زرند برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد افضلی مسئول تعلیم و تربیت سپاه زرند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با تشریح نحوه برگزاری این مسابقات گفت: جشنواره قرآن و عترت بسیجیان شهرستان زرند در سه مرحله پایگاه، حوزه و ناحیه با حضور بیش از 500 نفر از بسیجیان شهرستان در سه گروه سنی شکوفه‌ها، نوجوانان و جوانان به بالا و در دو بخش خواهران و برادران و در رشته‌های مختلف برگزار شد.

وی افزود: در بخش خواهران در رشته حفظ یک تا سه جزء قرآن کریم، حدیثه قلی‌زاده، مهلا سلطانی و زهرا قلی‌زاده به ترتیب اول تا سوم شدند.

افضلی بیان داشت: در بخش نوجوانان در رشته یک تا پنج جزء قرآن کریم، ندا رحمانی، زهرا‌سادات مهدی‌زاده، عظمیه اسلامی و در جوانان در همین رشته زهره حسنخانی ، رضوان خالقی و مهدیه رضازاده اول تا سوم شدند.

وی عنوان کرد: در رشته حفظ یک تا 20 جزء قرآن کریم ملیحه مسعودپور اول و حمیده اسدی مقام دوم را به دست آورد و در رشته قرائت نوجوانان رقیه حسنخانی اول، محبوبه عرب‌نژاد دوم و فرشته افشار مقام سوم را به دست آورد.

افضلی گفت: همچنین در رشته قرائت جوانان به بالا، هاجر کمساری، زهرا بایستی و فاطمه یزدان‌پناه اول تا سوم شدند، در رشته مفاهیم نوجوانان فاطمه جمالی‌زاده اول شد و در بخش نوجوانان به بالا بهجت جعفرزاده اول و مرضیه ایزدی دوم شد.

وی خاطر نشان کرد: در رشته قرائت برادران و در رده سنی نوجوانان سید محمدعلی حسینی اول، سید حکیم جعفری دوم و مهدی کردی مقام سوم را به دست آورد، در رشته قرائت جوانان به بالا، غلامرضا ابراهیمی اول، محمد ایزدی دوم و محمدرضا عربپور مقام سوم را به دست آورد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه زرند تصریح کرد: در رشته مفاهیم نوجوانان محمدمهدی حاتمی اول، کمیل عربپور دوم و علی عربپور سوم شدند و در رشته مفاهیم جوانان محمدعلی ابراهیمی و طه ابراهیمی مقام اول و دوم را به دست آوردند.

افضلی افزود: افراد برتر به مرحله استانی جشنواره قرآن و عترت سپاه ثارالله استان کرمان که در آبان‌ماه سال جاری در کرمان برگزار می‌شود، راه یافتند و در مرحله استانی نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/80022/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول