اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

انتقال فرهنگ دفاع مقدس برای نسل آینده سازنده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس برای نسل آینده دارای ارزش و اهمیتی جدی است.

انتقال فرهنگ دفاع مقدس برای نسل آینده سازنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و در هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم و یاد و خاطره رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

وی ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده را یادآور شد و تصریح کرد: تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس بیانگر این موضوع است که باید شجاعت، ایثارگری و شهادت‌طلبی شهدای گران‌سنگ و ایثارگران جامعه به نسل آینده منتقل شود.

محمودزاده خاطر نشان کرد: امروز این حرکت خوب و نمادین که در آموزش و پرورش استان سال‌هاست انجام می‌گیرد مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش بوده که موجب رشد آموزش و پرورش است و سبب رشد و بالندگی این مجموعه شده است.

این مسئول اضافه کرد: 19 گروه تخصصی از استان در مناطق 19‌گانه مستقر شده‌اند تا اعلام آمادگی کنیم که در بازگشایی مدارس در استان هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی بیان کرد: هدف اصلی از این مانور اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید است که به نظر می‌رسد این اقدام زمینه رفع نواقص و مشکلات را بهتر فراهم آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: ما با دو نوع نگاه، مانور بازگشایی را انجام می‌دهیم چرا که معتقدیم موضوع پروژه مهر هر چقدر محکم‌تر و قوی‌تر انجام گیرد، برنامه‌های طول سال تحصیلی منسجم‌تر و موفق‌تر می‌باشد.

محمودزاده ادامه داد: این استان در اجرای پروژه مهر در سه سال اخیر همواره جایگاه اول را به خود اختصاص داده که این برگرفته از تخصصی کردن نیروی انسانی است که به معنای دیگر کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی را به دنبال دارد.

 

مشکلات و نارسایی‌های جزیی و احتمالی را برطرف می‌کنیم

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سعی می‌کنیم برای آغاز مهر مشکلات و نارسایی‌های جزیی و احتمالی را برطرف کنیم.

محمودزاده با تبیین ابعاد مختلف پروژه مهر افزود: پروژه مهر یعنی سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی، یعنی توجیه و تبلیغ برنامه‌های آموزش و پرورش، یعنی ثبت‌نام به موقع دانش‌آموزان، تهیه برنامه سالیانه در مناطق و نواحی آموزش و پرورش که اگر به موقع انجام شود در طول سال تحصیلی بسیار موفق عمل می‌کنیم.

وی در مورد پوشش تحصیلی دانش‌آموزان و موضوع جذب و نگهداری آنها تصریح کرد: در پایه اول ابتدایی 99.8 درصد دانش‌آموزان را تحت پوشش خود قرار داده‌ایم که بسیار عالی است.

محمودزاده خاطر نشان کرد: استان اردبیل به دلیل شاخص‌های آموزش و پرورش و به دلیل داشتن فرهنگ غنی و هم به جهت داشتن همکاران باسواد و متبحر جز استان‌های برتر کشور است.

این مسئول اضافه کرد: از 31 شهریور ماه به عنوان روز شکوفه‌ها بالغ بر 250 هزار دانش‌آموز و 21 هزار معلم و فرهنگی راهی مدارس می‌شوند که ما دو هزار و 900 مدرسه در قالب 11 هزار کلاس درس مهیای آغاز سال تحصیلی جدید کردیم.

انتهای پیام/62003/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول