اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس قزوین خبر داد

مشارکت ۲۰ دستگاه و سازمان در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس

مسئول هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قزوین از مشارکت ۲۰ دستگاه اجرایی، ارگان، سازمان و نهاد در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان قزوین خبر داد.

مشارکت ۲۰ دستگاه و سازمان در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، قاسم اللهیاری ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این استان برگزار شد، اظهار داشت: بی شک حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های مردم در هشت سال دفاع مقدس همچون برگ زرینی در تاریخ این کشور ثبت شده است که مایه مباهات و فخر همه نسل‌هاست.

وی افزود: با عنایت به تدبیر خردمندانه فرمانده معظم کل قوا که دفاع مقدس را گنجی پر بها دانستند لذا گرامیداشت هفته دفاع مقدس امری واجب و ضروری است که باید به بهترین نحو در استان قزوین انجام شود.

مسئول هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: برای بزرگداشت 33 سالگرد دفاع مقدس در استان قزوین، برنامه‌هایی با حضور رئیس ستاد بزرگداشت تدوین شده و برای اجرا به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

اللهیاری عنوان کرد: در راستای برگزاری برنامه‌های این هفته کمیته‌هایی به عنوان بازوی فکری و اجرایی زیر نظر ستاد مرکزی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: این کمیته‌ها عبارتند از کمیته فرهنگی و هنری، کمیته تبلیغات، کمیته رسانه، کمیته رژه، کمیته رزمایش، نمایشگاه، کمیته هماهنگی اعزام سخنران، کمیته بانوان، کمیته بسیج و کمیته بازرسی سنجش و ارزیابی است.

مسئول هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به روزهای هفته دفاع مقدس و نامگذاری‌ آن عنوان کرد: یک‌شنبه 31 شهریور با عنوان اقتدار و صلابت رژه نیروهای مسلح نامگذاری شده است و دانش‌پژوهشی و دفاع ملی، بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی و حوزوی و توجه به پدافند غیرعامل از عناوین برنامه‌های روز دوشنبه یکم مهرماه است.

اللهیاری ادامه داد: برای روز سه‌شنبه دوم مهرماه که با عنوان سربازی و پایمردی نامگذاری شده توجه به خدمت مقدس سربازی و دلاور مردی‌های سربازان در مقابله با دشمنان در نظر گرفته شده است.

وی برای روزهای سوم، چهارم، پنجم و ششم مهرماه نیز به ترتیب، عفاف و پاسداری، ایثارگران و شهیدان، رزمندگان و ولایتمداری و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی را به عنوان نامگذاری این روزها عنوان کرد.

مسئول هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قزوین برگزاری نشست هم‌اندیشی اساتید درک آشنایی با دفاع مقدس، برگزاری جلسه نقد کتاب مثل قلب پروانه، برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس، رونمایی از کتاب رمان آخرین پرده از بیژن و منیژه را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

اللهیاری تصریح کرد: برگزاری هفته فیلم دفاع مقدس در سینما حافظ ، اجرای نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای تئاتر، برنامه‌های صدا و سیما، تولید فیلم کوتاه، برپایی شب شعر و خاطره و همچنین برگزاری ورک شاپ نقاشی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مسئول هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: مشارکت در برگزاری یادواره شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، نصب المان شهدا در مدارس، حمایت از برگزاری یادواره شهدا، انجام تبلیغات محیطی و چاپ بنر هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است.

این مسئول یادآور شد: 20 ارگان، نهاد و دستگاه اجرایی در برگزاری برنامه‌های هرچه بهتر هفته دفاع مقدس تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/2667/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول