اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش بردخون مطرح کرد

ضرورت آشنایی دانش آموزان با گنجینه‌های پنهان 8 سال دفاع مقدس

رئیس شورای آموزش و پرورش بردخون گفت: همزمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا دانش آموزان با خاطرات و گنجینه‌های پنهان جنگ آشنا شوند.

ضرورت آشنایی دانش آموزان با گنجینه‌های پنهان 8 سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود محمّدپور صبح امروز در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش و شوراهای اسلامی شهر و روستای بردخون با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثار مردان و زنانی است که برای حفظ خاک کشور از همه هستی خود گذشتند و در رسیدن به اهداف بلند انقلاب ذره‌ای کوتاه نیامدند.

وی افزود: همزمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا دانش آموزان با خاطرات و گنجینه‌های پنهان جنگ آشنا شوند و همواره در زندگی به کارگیرند تا هرگز افتخارات خود را فراموش نکنند.

محمّدپور موضوع بازگشایی مدارس و برنامه‌های این ایام را مهم دانست و گفت: همه ادارات و نهادهای بخش با همراهی شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها و مشارکت مردم برای شروع خاطره انگیز مدارس برنامه ریزی و کمک کنند.

بخشدار بردخون دوران دانش آموزی و تحصیل را ایام زیبا و پرارزشی خواند و تصریح کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند بار سنگین تعلیم و تربیت نسل پویا و آینده ساز را به دوش بکشد پس همه وظیفه داریم با هر وسیله و سرمایه‌ای از ترویج علم و فناوری پشتیبانی کنیم و در رقابت با دنیا جایگاه علمی برتر را به دست آوریم.

وی خواستار ایجاد فضای با نشاط در مدارس شد و خاطرنشان کرد: دانش آموزان همیشه نخستین روزهای درس و تحصیل را در خاطر دارند پس ما نباید کاری کنیم که خاطره‌ای عذاب آور در ذهن آنان حک شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش بردخون یادآورشد: امیدواریم همچون همیشه مدارس منطقه به فضای پژوهش و مطالعه و پیشرفت تبدیل شود تا آینده منطقه به رشد و بالندگی کافی برسد.

انتهای پیام/66003/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول