اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیجار:

همت و غیرت ‌در ‌جوانان ایرانی موج می‌زند/دفاع مقدس نماد پایبندی ایرانیان ‌است

امام جمعه اهل سنت بیجار با تأکید بر ضرورت جفظ ارزش های دفاع مقدس و احیای آن گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس نماد پایبندی ایرانیان به آرمان های امام و شهدا است.

همت و غیرت ‌در ‌جوانان ایرانی موج می‌زند/دفاع  مقدس نماد پایبندی ایرانیان ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، ماموستا معروف خالدی عصر ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس که با حضور معاون فرماندار بیجار و روسای ادارات این شهرستان در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد:  اکنون ایران اسلامی هر چه دارد از برکت خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.

وی افزود: بی‌شک حماسه آفرینی و رشادت‌های رزمندگان ایثارگران و شهدای 8 سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی که هیچ‌گاه نباید از یاد آن غافل شد.

ماموستا خالدی بر یادآوری و بازگو کردن حماسه‌ آفرینی‌های جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برای نسل جوان تأکید کرد.

وی آرامش و امنیت کنونی در ایران اسلامی را مرهون تدابیر امام راحل و از خودگذشتگی شهدا و فرامین گهربار رهبر انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: با شرکت جوانان و تمامی اقشار جامعه در برنامه‌های هفته دفاع مقدس و حفظ اتحاد و انسجام مردم دشمنان از رسیدن به اهداف  و عملی کردن توطئه‌هایشان ناکام خواهند ماند.

خالدی بر ضرورت حفظ و احیاء ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: باید با سخنرانی‌ها و برگزاری کلاس و یادواره‌های مختلف این دوران را گرامی داشته و ارزش‌های آن را به نسل آیندگان انتقال داد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظاره‌گر برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند بیان کرد: در برگزاری این برنامه‌ها تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا از اتحاد و انسجام ما دشمن انگشت به دهان بماند.

خالدی با بیان اینکه همت، غیرت و برکت در وجود جوانان ایرانی موج می‌زند خاطرنشان کرد: آگاه‌سازی جوانان غیرتمند ایرانی از اهداف، آرمان‌ها، شهدا در ترویج فرهنگ دفاع مقدس بی تأثیر نخواهد بود.

امام جمعه اهل سنت بیجار در پایان خاطرنشان کرد: شهر ولایت‌مدار بیجار در برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا همچون گذشته نمونه خواهند بود.

انتهای پیام/79015/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول