اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

همدان می‌تواند پایلوت فرهنگی دفاع مقدس شود

فرماندار همدان گفت: همدان با سابقه‌ای درخشان در دوران دفاع مقدس می‌تواند پایلوت فرهنگی دفاع مقدس شود.

همدان می‌تواند پایلوت فرهنگی دفاع مقدس شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، حسن قهرمانی‌مطلق در بازدید از فرایند بازسازی منطقه عملیاتی والفجر 5 اظهار داشت: همدان با سابقه‌ای درخشان در دوران دفاع مقدس می‌تواند پایلوت فرهنگی دفاع مقدس شود.

وی ادامه داد: با بررسی وضعیت و پیشرفت کار، امکانات مورد نیاز برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این برنامه‌ها هماهنگ شده است. 

فرماندار همدان با اشاره به استقبال از نمایش رزمی مرصاد در سال گذشته گفت: با تلاش صادقانه سپاه استان و همکاری دستگاه‌های اجرایی، زمینه معرفی بخش کوچکی از دلاورمردی‌های رزمندگان از طریق این برنامه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

قهرمانی‌مطلق اظهار داشت: حضور صدها هزار بازدیدکننده در نمایش رزمی عملیات مرصاد نیز برگ زرینی برای افتخارات این شهرستان است.

وی بر لزوم ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و افزود: تمام تلاش برای نمایش رزمی این عملیات بر پایه مستندات برنامه‌ریزی شده تا مردم با گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی آشنا شوند.

فرماندار همدان گفت: استفاده از ادوات جنگی در این نمایش مستلزم نظارت و برنامه‌ریزی دقیق است.

جانشین تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در این نشست گفت: برای برگزاری این نمایش در موعد مقرر، بیشتر  یگان‌ها فعال و درگیر کار هستند.

مهدی فرجی با بیان این‌که پست و مقام در خدمت به شهدا و انجام رسالت فرهنگی ملاک نیست، افزود: همه در این مکان با تمام اشتیاق کار می‌کنند تا سهمی در این رسالت داشته باشند.

وی تصریح کرد: بخشی از ادوات نظامی و مکانیکی موجود برای این نمایش بکارگیری شده و آماده پذیرایی روزانه چهار هزار بازدیدکننده است.

جانشین تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان عنوان کرد: در شب عملیات والفجر 5، استان همدان تنها 13 شهید را تقدیم اسلام کرد اما به لحاظ اهمیت حفظ آن موقعیت برای دشمن در پاتک‌های بعدی این آمار به 126 شهید و 300 مجروح رسید.

وی با اعلام نیاز اقلامی ضروری برای اجرای نمایش خواستار همراهی ادارات شهرستان در اجرای هرچه بهتر این نمایش رزمی شد.

جانشین تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار داشت: برای اجرای این نمایش هیچ اعتباری دیده نشده است و تنها با امکانات و اعتبار موجود به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی از همکاری پلیس راهور و نیروی انتظامی در اجرای نمایش عملیات مرصاد سال گذشته تقدیر کرد و اظهار داشت: در جلساتی مشترک با نیروی انتظامی و پلیس راهور نکات انتظامی و ترافیکی بررسی و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرجی از هماهنگی با سازمان اتوبوسرانی به منظور ایاب و ذهاب بازدیدکنندگان به محل نمایش خبر داد و گفت: وسایل نقلیه پیش‌بینی شده با استقرار در میادین اصلی شهر بازدیدکنندگان را به محل اجرای نمایش خواهند آورد.

انتهای پیام/89002/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول