اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

دفاع مقدس موجب تثبیت انقلاب شد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: هشت سال دفاع مقدس تمام ملت ایران را با یکدیگر متحد کرد و به میدان آورد و همین امر موجب تثبیت، استواری و پابرجا ماندن انقلاب شد.

دفاع مقدس موجب تثبیت انقلاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سیددادخدا حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی مقارن با ایام پرافتخار و باعزت هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: به فضل الهی در ایران اسلامی در اوج ناباوری استکبار جهانی، انقلابی به رهبری امام راحل و حضور مردم رخ داد که برای آنان قابل تحمل نبود به همین دلیل در اندیشه ناپاک خود می‎پروراندند که هر چه زودتر از تمام توان و امکانات خود استفاده کنند تا طومار این انقلاب را در هم بپیچند.

حسینی با بیان اینکه اما مشیت خداوند چیز دیگری بود که با هیچ محاسبه مادی قابل تحلیل نیست، تصریح کرد: آن‎ها تلاش کردند تا انقلاب را با جنگ تحمیلی از بین ببرند، اما ملت بزرگ ایران به حکم عقل، شرع و غریزه به دفاع از وطن و ناموس خود پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه جنگ تحمیلی هشت ساله، انقلاب اسلامی را بیمه کرد، ابراز داشت: این جنگ تمام ملت ایران را با یکدیگر متحد کرد و به میدان آورد و همین امر موجب تثبیت، استواری و پابرجا ماندن انقلاب شد.

حسینی عنوان کرد: فراز و نشیب‎های بسیاری در مقابل این انقلاب وجود داشت که به لطف الهی، رهبری هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم برطرف شد و در آینده نیز قطعاً چنین است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: اوایل انقلاب اسلامی برخی‌ها برای اتمام آن زمان تعیین می‌کردند، اما روحیه استواری که در امام خمینی (ره) وجود داشت، این انقلاب را پایدار و جاودانه کرد.

حسینی با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند، «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند»، بیان داشت: همان طور که امام بسیاری از وقایع تاریخی از جمله فروپاشی شوروی و جنگ صدام با کویت و ... را پیش‌بینی کرده بود، باید به این موضوع نیز یقین پیدا کرد و این ملت پایدار و استوار بایستد.

وی با تأکید بر اینکه تمام مسئولان باید در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تلاش خود را بکنند، اذعان داشت: هنگامی که دانش‌آموزان با شور و نشاط به مدرسه‌ها وارد می‌شوند، باید تاریخ پرافتخار هشت سال دفاع مقدس به آنان و نسل‌های آینده با جذابیت و به نحو احسن منتقل شود.

حسینی با اشاره به آغاز سال تحصیلی خاطر نشان کرد: با وجود کمبودها و مشکلاتی که وجود دارد باید آغاز فصل مدرسه‌ها با فضایی مطلوب و شور و نشاط برگزار شود که دارای جذابیت باشد.

انتهای پیام/80001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول