اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

مدیران یاور ستادهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس باشند

فرماندار شیراز گفت: ایام هفته دفاع مقدس باید به نحو باشکوه و شایسته‌ای در این شهرستان گرامی داشته شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی یار و یاور ستاد گرامیداشت این هفته باشند.

مدیران یاور ستادهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین کلاه در جلسه بسیجیان پایگاه مقاومت فرمانداری شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره دلاوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بیان نکته‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس باید از ارکان اصلی برنامه‌های بزرگداشت این هفته باشد.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است که مقاومت، ایثار و شهادت فرزندان این مرز و بوم را در برابر کفر و استکبار با انجام برنامه‌های ماندگار و متنوع به نمایش بگذاریم.

جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شیراز ادامه داد: ادارات و سازمان‌ها در راستای معرفی افتخارات آن دوران، تقویت فضای معنوی و اخلاقی جامعه و آشنایی با دستاوردهای حاصل از دوران دفاع مقدس و نمایش اقتدار نیروهای مسلح و خادمان ملت باید برنامه‌های متنوعی تدارک ببیند.

زرین کلاه ادامه داد: باید با بیان نرم و شفاف و بهره‌گیری از امکانات موجود به انتقال اندوخته‌های دوران دفاع مقدس به نسل‌های جوان بپردازیم و با به تصویر کشیدن مقام شهدا و صحنه‌های بی‌بدیل هشت سال دفاع مقدس، زوایای پنهان و ناگفته‌های آن را بیش از پیش یادآوری کنیم.

رئیس شورای ادرای شهرستان شیراز با تأکید بر لزوم حفظ فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های آینده، افزود: سیر تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، پرداختن به نقش امام راحل و رهبری در دفاع مقدس، پرداختن به نقش مردان و زنان و آحاد مردم در دفاع همه‌جانبه، پرداختن به نقش رسانه‌ها و تبلیغات در این دوران و معرفی الگوها و اسوه‌های ایثار، شهادت، جانبازی، آزادگی و آشنایی با علل تحمیل جنگ علیه ایران باید مد نظر قرار گیرد.

زرین کلاه یکی از اهداف برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس را آگاهی دادن به جوانان برشمرد و ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس ثمرات فراوانی را برای انقلاب و کشور عزیزمان به ارمغان آورد که ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم‌ها و زورگویی‌ها یکی از نتایج آن است.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات رشادت و پایمردی رزمندگان اسلام و شهدای والامقامی است که با نثار جان خود از میهن، دستاوردها و ارزش‌های انقلاب پاسداری کردند تا امروز کشور در آرامش و امنیت بسر برد.

وی در پایان تصریح کرد: ایام هفته دفاع مقدس باید به نحو باشکوه و شایسته‌ای گرامی داشته شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی یار و یاور ستاد گرامیداشت این هفته باشند.

انتهای پیام/ 2448/ح/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول