اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بافق تشریح شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافق برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بافق تشریح شد

بمانعلی باقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس در همه سازمان‌ها و ادارات بافق به ویژه سپاه و بسیج، برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافق، فضاسازی و تبلیغات محیطی فرهنگی دفاع مقدس، برپایی سنگر نمادین، برنامه رژه موتوری در بافق، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرمان، دیدار با خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران، نشست سیاسی و بصیرتی، نمایش فیلم و عکس و سرود با موضوع دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوع دفاع مقدس در شهر بافق، برگزاری رزمایش، یادواره‌های شهدا، تجلیل از شهیدان، رزمندگان و ایثارگران، مسابقات فرهنگی، ورزشی و قرآن، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بافق بیان کرد.

باقیان خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس به منظور بصیرت افزایی و با تشریح و بیان علل وقوع جنگ تحمیلی و شناخت متجاوز و همچنین تشریح نقش امام راحل و ولایت‌پذیری در دوران دفاع مقدس و پس از آن و نیز انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس با هدف آشناسازی مردم و جوانان با زوایای پنهان و نکات ویژه و تخصصی دفاع مقدس که کمتر بازگو شده است، معرفی اسوه و الگوهای ارزشی و حماسی دفاع مقدس، تقویت روحیه خودباوری، نهادینه سازیِ مقاومت و پایداری، شجاعت و شهامت، ایثار و وحدت، همدلی و ولایت پذیری و دشمن ستیزی در بین مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان، تقویت فضای انقلابی و تفکر بسیجی و روحیه نشاط و امید در جامعه همچنین تبیین و تشریح چگونگی تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه بافق یادآور شد: هفته دفاع مقدس همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی در 31 شهریور 1359 آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2464/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول