اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری تبریز تأکید کرد

تسریع در تملک و رفع معارضان موزه دفاع مقدس تبریز

شهردار تبریز گفت: با پیگیری و اقدام عملی شهرداری تبریز، روند تملک اراضی محدوده موزه دفاع مقدس تسریع و مشکل معارضان آن مرتفع خواهد شد.

تسریع در تملک و رفع معارضان موزه دفاع مقدس تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین اکبری با اشاره به عزم جدی شهرداری برای تسریع مراحل احداث این مجموعه بزرگ ارزشی، از تلاش شبانه روزی برای رفع معارضین اراضی محدوده موزه دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری خبر داد.

وی افزود: شهرداری تبریز به عنوان کارفرمای احداث پروژه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان ناظر اجرایی در راستای تسریع مراحل اجرایی این موزه با هم همکاری دارند و ما امیدواریم این پروژه فرهنگی ارزشی در زمان مقرر به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسیده و به عنوان یادگاری ارزشمند در اختیار شهروندان قرار گیرد.

تبریز در هفته دفاع مقدس عاشورایی می‌شود

سرپرست شهرداری تبریز با اعلام اینکه تبریز در هفته دفاع مقدس امسال حال و هوای عاشورایی خواهد داشت از برنامه‌ریزی شهرداری برای فضاسازی ویژه محیط شهری در این ایام خبر داد.

اکبری با اشاره به نشست مشترک خود با سردار حسن استوار آذر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خصوص برگزاری آیین‌های هفته دفاع مقدس، با تأکید بر عزم جدی شهرداری برای مشارکت هدفمند در برگزاری آیین‌ها و ویژه برنامه‌های این هفته افزود: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و جانفشانی مردان فداکاری است که با نثار جان خود به عنوان با ارزش‌ترین ثروت وجودی، اقتدار، سربلندی و عزت ابدی را نصیب ایران و ایرانی کردند تا ایران اسلامی امروز با قدرت و صلابت به سمت قله‌های پیشرفت و اقتدار حرکت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری برای مشارکت در برپایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: نصب تصاویر و تمثال تمام شهدای گرانقدر تبریز در معابر و خیابان‌های سطح شهر، مشارکت در برگزاری یادواره‌های شهدای محلات، همکاری در برگزاری نمایشگاه‌های ویژه این ایام، دیدار با خانواده‌های صبور شهدا، تجلیل از جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، غبارروبی از مزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان سرافراز از جمله ویژه برنامه‌های شهرداری تبریز در این ایام به شمار می‌رود.

انتهای پیام/60002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول