اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بستک:

دفاع مقدس بازیابی هویت ایمانی و آرمانی ملت ایران است

فرمانده سپاه بستک، دفاع مقدس را بازیابی هویت ایمانی و آرمانی ملت ایران دانست.

دفاع مقدس بازیابی هویت ایمانی و آرمانی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از  بستک، سرهنگ سهرابی صبح امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به ملت ایران و نیروهای مسلح، یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: بدون تردید دفاع مقدس گرچه همراه با تلخی‌ها و مرارت‌ها و از دست دادن بهترین فرزندان ملت بود، اما یک تجدید حیات افتخارآفرین برای ملت ما و گشایش راه جدیدی به سوی نجات و روشنایی در برابر بشریت بود.

وی افزود: دفاع مقدس ملت ایران تجلی سنت‌های الهی و ارزش‌های والای انسانی و جلوه‌ای از حضور یکپارچه ملتی مومن و موحد بود که برای دفاع از هستی و سرزمین و فرهنگ خود به پا خاست.

فرمانده سپاه بستک، دفاع مقدس را بازیابی هویتی ایمانی و آرمانی ملت ایران دانست و ادامه داد: در دفاع مقدس فشارهای سنگین جبهه استکبار و مقاومت جانانه ملت ایران تبدیل به بستری شد تا هویت حقیقی این ملت که سرشار از شجاعت، وفاداری، ایثارگری و عشق به آرمان‌های الهی است، احیا شود و در خدمت کمال و پیشرفت ایران قرار گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: ملت ما در دفاع مقدس نشان داد که اگر برای خدا و در راه خدا قیام کنیم و بایستیم، نزول یاری خدا حتمی است و این درس بزرگی برای بشریت امروز و ملت‌های مظلوم و دردمند است.

سهرابی دفاع مقدس را مصداقی از تجلی عزت یک ملت مومن دانست و افزود: چشیدن طعم عزت آنچنان ارزشمند است که آزادگان جهان حاضرند جان و مال و هستی خود را فدای آن کنند و در همین راستا دفاع مقدس ما تبدیل به نمادی از ذلت شیطانیان، خودپرستان و دنیاپرستان شد، یعنی کسانی که با ظلم و تجاوز و تعدی به حقوق دیگران می‌خواهند جیب‌های گشاد خود را پر کنند.

وی خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس پرده از چهره کسانی کنار زده شد که با یک دست جنایت کرده و با دست دیگر شعار آزادی، دموکراسی و حقوق بشر می‌دهند.

فرمانده سپاه بستک ادامه داد: تنها راه نجات کشور و احیای ارزش‌های والای نظام و انقلاب حرکت در مسیر شهدا و زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت است.

سهرابی در پایان گفت: در  هفته دفاع مقدس  در سطح شهرستان بستک حدود 40 برنامه شامل مراسم 31 شهریور ماه  با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی گلزار شهدا، رژه خودرویی، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله پیاده روی خانوادگی، نمایشگاه عکس و دستاوردهای دفاع مقدس، مراسم بازگشایی مدارس، ویزیت رایگان، اعزام تیم بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و یادواره شهدا در روستاها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88006/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول