اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

مدارس شهرک مهرگان قزوین هیچ مشکلی ندارند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: دانش‌آموزان شهرک مهرگان قزوین در بازگشایی مدارس با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شوند.

مدارس شهرک مهرگان قزوین هیچ مشکلی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی صبح امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: گاز، آب و برق در مدارس شهرک مهرگان وصل است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: تعمیر و تجهیزات مدارس در شهرک مهرگان قزوین تا پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد و دانش‌آموزان در اول مهرماه با مشکلی در این خصوص مواجه نمی‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: مسئولان استانی برای اینکه دانش‌آموزان، معلمان و والدین در بازگشایی مدارس در روز اول مهرماه با مشکلی مواجه نشوند اقدامات و تمهیدات لازم را پیش‌بینی کردند.

طاهرخانی تصریح کرد: بین نهادهایی از جمله آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و شهرداری قزوین تقسیم کار صورت گرفته است تا روز اول مهر‌ماه با کمترین مشکل در این استان سپری شود.

این مسئول با بیان اینکه بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس مصادف شده است، خاطرنشان کرد: این امر فرصت خوبی است تا دانش‌آموزان بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند که بر این اساس باید از آن استفاده بهینه کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه سپاه پاسداران برنامه‌های خوبی را در این ایام برای مردم برگزار می‌کنند تا این فرهنگ بیشتر در جامعه معرفی شود.

انتهای پیام/77009/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول