اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

دو میلیارد تومان برای اجرای سیستم حرارت مرکزی مدارس نیاز است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دو میلیارد تومان برای اجرای سیستم پکیج یا حرارت مرکزی مدارس استان اردبیل نیاز است تا مشکلات احتمالی در این زمینه برطرف شود.

دو میلیارد تومان برای اجرای سیستم حرارت مرکزی مدارس نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران و اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: هیچ‌گونه سیستم گرمایشی غیر استاندارد در مدارس استان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: پس از بازدیدهای مکرر و کلاس به کلاسی که از کل مدارس نواحی و مناطق استان به عمل آمده است، هیچ‌گونه سیستم گرمایشی غیر استاندارد در مدارس استان نداریم.

محمودزاده در مورد سیستم گرمایش مدارس با اشاره به انواع مختلف سیستم‌های گرمایشی خاطر نشان کرد: در هیچ کدام از مدارس استان از سیستم‌های غیر استاندارد استفاده نشده ولی علاقمندیم از سیستم‌های استاندارد حرارت مرکزی از جمله پکیج و شوفاژ استفاده کنیم که این نیازمند اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان است.

این مسئول با تاکید بر وضعیت جوی هوای استان اردبیل و سردی هوا در فصول پاییز و زمستان اضافه کرد: تعطیلی مدارس در روزهای برفی و برودت هوا و تقویت سامانه تلفنی اعلام تعطیلی مدارس 1880 را در شورای آموزش و پرورش استان از هم اکنون مصوب کرده‌ایم.

وی بیان کرد: سایر اقدامات و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در این خصوص نشانگر عزم جدی آموزش و پرورش استان برای تامین و ایجاد محیطی آرام، گرم و راحت برای دانش‌آموزان تمامی مناطق استان در فصول سرماست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: با هماهنگی‌های به عمل آمده در سطح وزارت با شرکت‌های آب، برق و گاز تلاش شده است تا هیچ‌گونه قطعی آب، برق و گاز در مدارس نداشته باشیم.

محمودزاده همچنین از رتبه نخست استان اردبیل در سه پایه در جذب و نگهداری دانش‌آموزان خبر داد و گفت: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در امر پوشش تحصیلی بتواند به توفیقات روزافزون دست پیدا کند.

وی افزود: بنده از زمانی که به این استان آمده‌ام، سعی کردم جایگاه آموزش و پرورش استان را در سطح ملی ارتقا دهم که به قول داده شده مبنی بر رساندن آموزش و پرورش این استان به جایگاه دهم کشور دست پیدا کردیم و سعی خودمان را به کار گرفتیم تا این جایگاه به پنجم کشوری ارتقا یابد.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول