اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد

آغاز فعالیت‌های آموزشی ـ فرهنگی در مدارس جنوب تهران

شهردار منطقه 20 تهران گفت: با اجرای طرح استقبال از مهر امسال مدیریت شهری این منطقه آماده اجرای ویژه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در سطح مدارس شد.

آغاز فعالیت‌های آموزشی ـ فرهنگی در مدارس جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت‌های آموزشی ـ فرهنگی در مدارس جنوب تهران خبر داد و گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید بیش از 100 فعالیت مدیریت شهری در حوزه‌های عمران، ترافیک، امورشهری و اجتماعی در حال اجراست.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه بهسازی و رفع نیازهای عمرانی مدارس با هدف ارتقاء کیفیت فضاهای آموزشی به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: با شروع سال تحصیلی جدید ویژه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی مدیریت شهری در قالب آموزش شهروندی، مدیریت پسماند و بازیافت، تورهای گردشگری، مهارت‌های اجتماعی، جشن‌های دانش‌آموزی و ... در سطح مدارس آغاز می‌شود.

وی نصب تابلوهای ترافیکی در محوطه مدارس را از اقدامات ویژه طرح استقبال از مهر سال جاری برشمرد و تصریح کرد: به منظور ترویج فرهنگ درست ترافیک، محور فعالیت‌های آموزش مبانی ترافیکی به مدارس و دانش آموزان اختصاص داده شده است به نحوی که تیم اجرایی بوستان آموزش ترافیک برای ارائه آموزش‌های کاربردی در مدارس حاضر می‌شوند.

شهردار منطقه 20 تهران به اهمیت فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان نیز اشاره کرد و افزود: بهسازی تجهیزات ورزشی نصب شده در مدارس، برپایی جشنواره‌های تفریحات سالم ورزشی و مسابقات دانش‌آموزی از دیگر اقدامات مدیریت شهری این منطقه است که با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول