اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بستک خواستار شد

لزوم بازبینی در امور مدارس توسط کمیته‌های هفت‌گانه پروژه مهر

مدیر آموزش و پرورش بستک با بیان اینکه عملکرد کمیته‌های پروژه مهر نشان از توانمندی کارشناسان و مسئولان است، خواستار بازبینی در امور مدارس توسط کمیته‌های هفت‌گانه پروژه مهر در این شهرستان شد.

لزوم بازبینی در امور مدارس توسط کمیته‌های هفت‌گانه پروژه مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی عصر امروز در نشستی مرتبط با آموزش و پرورش در راستای تدوین برنامه‌های پیش روی آموزش و پرورش جهت بازگشایی بهتر مدارس اظهار داشت: فعالیت پروژه مهر جهت پیگیری امور بازگشایی مدارس از 15 تیر تا 15 مهر 92 آغاز و ادامه دارد و همه اعضای کمیته‌ها در حال رسیدگی به امور هستند.

وی افزود: با وجود کمبود نیروی انسانی و کمبود منابع مالی در مدارس آماده استقبال از بهار تعلیم و تربیت در قالب پروژه مهر 92 هستیم و امیدواریم با تلاش همکاران و اجرای مصوبات کمیته‌های پروژه مهر در مدارس شهرستان، سال تحصیلی جدید را بدون مشکل خاصی آغاز کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای استقبال از سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: فضای فیزیکی مدرسه باید طوری باشد که دانش آموز را تحت تاثیر خود قرار دهد و جذب فضا شود.

توکلی بر اهمیت دقت نظر بر روند اجرایی پروژه مهر تأکید کرد و ابراز داشت: یکی از اقدامات خاصی که باید در سال تحصیلی مورد توجه قرار گیرد، تهیه، تدوین و اجرای درست برنامه سالانه در تمام مدارس است که مدیران مدارس در این زمینه توجیه شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در ادامه گزارش کاملی از روند پروژه مهر امسال را از قبیل تهیه لیستی از نیازمندی‌های مدارس، زیباسازی و بهسازی فضای مدارس و سایر موارد ارائه داد.

وی با تأکید بر اینکه عملکرد کمیته‌های هفت‌گانه پروژه مهر نشان توانمندی و تلاش همکاران است گفت: با توجه به اینکه تا زمان بازگشایی مدارس فرصت زیادی باقی نمانده لذا لازم است تمامی امور مدرسه اعم از امور عمرانی، تجهیزات، فضای فیزیکی، ساماندهی کلاس‌ها و تدوین برنامه هفتگی تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید مورد توجه و بازبینی مجدد قرار گیرد.

توکلی در پایان سخنان خود بیان داشت: در مدت زمان باقیمانده تا بازگشایی مدارس با تلاش کارشناسان و مسئولان می‌توانیم عرصه تعلیم و تربیت را برای دانش‌آموزان و فرهنگیان مناسب و درخور شأن آنان فراهم کنیم.

انتهای پیام/88006/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول