اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش زنجانرود:

آموزش و پرورش زنجانرود آمادگی کامل را برای بازگشایی مدارس دارد

رئیس آموزش و پرورش زنجانرود گفت: آموزش و پرورش زنجانرود آمادگی کامل را برای بازگشایی مدارس دارد.

آموزش و پرورش زنجانرود آمادگی کامل را برای بازگشایی مدارس دارد

اکبر احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته پروژه مهر در زنجانرود همزمان با سایر مناطق استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه مهر در قالب آماده کردن مدارس برای آغاز سال تحصیلی اجرایی می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه در قالب طرح هجرت تعداد از مدارس زنجانرود بازسازی و تعمیر شده است.

رئیس آموزش و پرورش زنجانرود در ادامه با اشاره به آمادگی کامل زنجانرود برای بازگشایی مدارس تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مدارس زنجان تک نوبته هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 110 مدرسه در زنجانرود وجود دارد، اذعان داشت: در مقطع پیش دبستانی 9 آموزشگاه و 9 کلاس وجود دارد که در این مراکز 180 دانش‌آموز مقطع پیش دبستانی مشغول به تحصیل می‌شوند.

احمدی همچنین به وجود 73 آموزشگاه و 158 کلاس در مقطع ابتدایی اشاره کرد و گفت: با برآورد صورت گرفته 2 هزار و 420 دانش‌آموز در این مدارس ثبت‎نام کرده‌اند. وی همچنین به دانش‌آموزان پایه ابتدایی نیز اشاره کرد و افزود: امسال 500 دانش‌آموز زنجانرودی در مقطع پایه اول دبستان مشغول به تحصیل می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش زنجانرود همچنین تعداد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول این منطقه را 594 اعلام کرد و گفت: این تعداد دانش‌آموز در 21 آموزشگاه با 39 کلاس درسی مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی در ادامه تعداد آموزشگاه‌های متوسطه موجود در زنجانرود را 12باب اعلام کرد و افزود: امسال در این مدارس 595 دانش‌آموز تحصیل می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه امسال همه مدارس زنجانرود تک نوبته هستند، اضافه کرد: مجموع دانش‌آموزان زنجانرود 4 هزار و 200 نفر هستند که این آمار دانش‌آموزان بزرگسال را نیز شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در برخی از روستاهای زنجانرود کانکس به جای مدارس تعبیه شده تا دانش‌آموزان از ادامه تحصیل باز نمانند، افزود: امیدواریم اولیا نیز با همکاری بستر مناسبی برای ادامه تحصیل فرزندان خود ایجاد کنند.

رئیس آموزش و پرورش زنجانرود با بیان اینکه برخی از مدارس زنجانرود مدرسه روستا مرکزی هستند، تصریح کرد: امید است اولیا با فراهم ساختن امکانات لازم به منظور ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در قالب سرویس مسئولان آموزش و پرورش زنجانرود را در این زمینه یاری و همراهی کنند.

انتهای پیام/73005/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول