اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس آموزش راهور مازندران خبر داد

ساماندهی 2 هزار سرویس مدارس در مازندران

کارشناس آموزش همگانی اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهور مازندران از ساماندهی حدود 2هزار سرویس مدارس در سطح شهرستان ساری خبر داد.

ساماندهی 2 هزار سرویس مدارس در مازندران

سیدمرتضی موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و سازمان حمل و نقل در زمینه سازماندهی سرویس‌های مدارس یک خانواده محسوب می‌شوند، افزود: همه دستگاه‌های اداری برای سلامت جان دانش‌آموزان و مهیا کردن فضای آموزشی آنها تلاش کنند.

کارشناس آموزش همگانی اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهور مازندران با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته در گزینش رانندگان تاکسی برای سرویس مدارس حساسیت بیشتری به خرج دادیم، بیان کرد: دو شرکت حمل و نقل در مرکز استان مازندران را برای تعیین سرویس‌های مدارس سازماندهی کردیم.

وی تصریح کرد: برای نظارت و سازماندهی سرویس‌های مدارس بین راهنمایی و رانندگی مرکز استان مازندران، آموزش و پرورش شهرستان ساری و پایانه حمل و نقل سازمان تاکسیرانی ساری هماهنگی‌های بسیار مناسبی انجام شد.

موسوی به شاخصه‌های انتخاب رانندگان سرویس‌های مدارس اشاره کرد و گفت: برای انتخاب رانندگان سرویس‌های مدارس، سلامت راننده و سلامت فنی وسیله نقلیه مورد ارزیابی قرار گرفت.

کارشناس آموزش همگانی اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهور مازندران تاکید: تعداد سرنشین سرویس‌های مدارس باید مطابق با استاندارهای خودرو و ظرفیت وسیله نقلیه باشد.

وی تصریح کرد: برای هر دانش‌آموز یک صندلی در نظر گرفته شده است و رانندگان سرویس های مدارس ملزم به پوشیدن لباس های فرم هستند.

موسوی از ساماندهی حدود 2 هزار سرویس مدارس در سطح مازندران خبر داد و عنوان کرد: خودروهای تاکسی، شخصی، استیشن و اتوبوس برای سرویس‌های مدارس ساماندهی شد.

انتهای پیام/2296/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول