اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی مدارس غیردولتی قزوین اعلام کرد

ارائه تسهیلات با کارمزد 3 درصد به مدارس غیردولتی در قزوین

رئیس شورای هماهنگی مدارس غیردولتی استان قزوین از ارائه تسهیلات با کارمزد سه درصد به مؤسسان مدارس غیردولتی برای تأمین نیازهایشان خبر داد.

ارائه تسهیلات با کارمزد 3 درصد به مدارس غیردولتی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حمید ظهیری بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از مسئولان و مدیران مراکز غیردولتی استان قزوین که در دبیرستان توحید برگزار شد اظهار داشت: تسهیلات مورد نیاز برای مدارس غیرانتفاعی استان قزوین با راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه حضرت علی اکبر (ع) تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه این صندوق وابسته به صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین است، عنوان کرد: مدارس غیرانتفاعی می‌توانند از تسهیلات با کارمزد سه درصد این صندوق برای برطرف کردن نیازهایشان بهره ببرند.

این مسئول تشکیل صندوق حضرت علی اکبر (ع) را گامی در راستای توسعه مدارس غیرانتفاعی استان قزوین ذکر کرد.

رئیس شورای هماهنگی مدارس غیردولتی استان قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات منظم شورای هماهنگی مدارس غیرانتفاعی استان قزوین اقدامی در راستای توسعه مدارس غیرانتفاعی در استان قزوین است.

ظهیری اضافه کرد: این شورا، برنامه‌هایی از قبیل تقدیر از معلمان نمونه و همکاری با واحد مشارکت‌های مردمی و کارشناسان مدارس غیر انتفاعی را نیز با جدیت در سال‌های گذشته انجام داده است.

ظهیری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای هوشمندسازی مدارس غیرانتفاعی در استان قزوین، 112 معلم و 100 مدیر مدرسه دوره‌های آموزشی سیستم‌های هوشمند مدارس را گذرانده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین پس از برگزاری دوره‌های آموزشی سیستم‌های هوشمند، 250 گواهی برای شرکت‌کنندگان صادر شده است.

این مسئول عنوان کرد: حضور در جشنواره‌ها و ارائه راهکارهای تحصیلی در مدارس پیش‌دبستانی استان قزوین نیز از دیگر فعالیت‌های شورای هماهنگی مدارس غیرانتفاعی استان قزوین است.

رئیس شورای هماهنگی مدارس غیردولتی استان قزوین با اشاره به مشکلات مدارس غیردولتی در استان قزوین یادآور شد: احتساب 50 درصد هزینه انرژی مصرفی مدارس غیر انتفاعی مانند مدارس دولتی از درخواست‌های مؤسسان مدارس غیردولتی در استان قزوین است.

ظهیری اضافه کرد: تسریع در تدوین آیین نامه مدارس غیردولتی، توجه به بیمه معلمان، حذف مالیات بر درآمد مراکز غیردولتی، تعیین نرخ شهریه مطابق هزینه‌های یک سال و روان‌سازی و ایجاد تسهیلات لازم برای تأمین تجهیزات مدارس از جمله درخواست‌های مؤسسان مدارس غیردولتی است.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول