اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پردیس الزهرای استان زنجان خبر داد

حضور بیش از 300 دانشجو در جشنواره قرآن و عترت زنجان

سرپرست پردیس الزهرای استان زنجان گفت: بیش از 300 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در جشنواره سراسری قرآن و عترت استان زنجان حضور داشته‏اند.

حضور بیش از 300 دانشجو در جشنواره قرآن و عترت زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فرزانه الله‏وردی امشب در مراسم اختتامیه جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: استان زنجان دیار غواصان دریادلی است که در دوران دفاع مقدس درخشش بسیار خوبی داشته‏اند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان عالمان زیادی را پرورش داده که به نام آنها نیز معروف شده است، خاطرنشان کرد: آنها از افتخارات استان محسوب می‎شوند.

سرپرست پردیس الزهرای استان زنجان با بیان اینکه جشنواره ملی قرآن و عترت فرصت بسیار مغتنمی برای تعمیق در فرهنگ قرآنی بوده است، تصریح کرد: کشف استعدادهای قرآنی دانشگاه فرهنگیان و تعمیق فرهنگ قرآنی از مهم‏ترین اهداف در برگزاری جشنواره قرآن و عترت به شمار می‏رود.

وی با بیان اینکه بیش از 320 نفر از دانشجویان دانشگاه‏های فرهنگیان از استان‏های مختلف در جشنواره قرآن و عترت استان زنجان شرکت کرده‏اند، افزود: این دانشجویان در بیش از 20 رشته مختلف نیز رقابت داشتند.

الله‏وردی یادآور شد: آشنایی با مفاهیم قرآنی، قرآن‌شناسی، حدیث‌شناسی، ترتیل، حفظ قرآن، مقاله‌نویسی، نرم‌افزار، وبلاگ‌نویسی، شعر، نقاشی، نماهنگ، عکاسی و تصویر از جمله رشته‏های مورد نظر در جشنواره قرآن و عترت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از جشنواره قرآن و عترت در استان زنجان صورت گرفته بود.

انتهای پیام/73006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول