اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ورزش و جوانان آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری جشنواره پیوند آسمانی در آذربایجان غربی

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: جشنواره پیوند آسمانی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره پیوند آسمانی در آذربایجان غربی

سجاد بیرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفته جاری ششمین جلسه ستاد سامان دهی امور جوانان با حضور استاندار و با محوریت برنامه‌های روز ازدواج، هماهنگی و برپایی نمایشگاه و جشنواره پیوند آسمانی برگزار شده و برنامه‌های دقیقی در این خصوص انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: هفته جاری جلسه‌ای با حضور رابطین فرهنگی هیئت‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ اخلاق ورزشی در میادین ورزشی و مسابقات پیش‌بینی شده است.

بیرامی ادامه داد: جلساتی برای عقد تفاهم نامه نماز و اقامه نماز و جلسه‌ای نیز با حوزه علمیه در راستای فراهم سازی بستر حضور طلاب جوان با توجه به بند (د) ماده 15 قانون برنامه پنجم توسعه برای حضور در میادین ارزشی و ارتباط با جوانان در نظر گرفته شده است.

وی طرح خدمات فرهنگی و رفاهی ویژه فرزندان کارکنان، تجلیل از برترین‌های اخلاق و معنویت در ورزش، فراخوان ورزشکاران قاری قرآن در سراسر استان و پی‌گیری تشکیل و توسعه هیئت‌های قرآنی در ادارات ورزش و جوانان آذربایجان غربی را از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری عنوان کرد.

بیرامی برگزاری دوره‌های فرهنگی و تربیتی برای مربیان ورزشی استان، شناسایی و معرفی مربی الگو به منظور ارتقای توانمندی‌های فرهنگی و تربیتی را از برنامه‌های آینده این معاونت برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری محافل قرآنی برای ورزشکاران، مسابقات حفظ قرآن ویژه کارکنان، نشست هماهنگی با مربیان منتخب فرهنگی رشته‌های مختلف ورزشی استان و تشکیل کمیته سامان‌دهی فرهنگی مسابقات فرهنگی را نیز برای سال جاری در برنامه داریم.

بیرامی پیش‌بینی در ایجاد شبکه پیامکی و امکان برقراری ارتباط با هواداران قبل و بعد از مسابقات، فراخوان و جمع‌آوری خاطرات موثر ورزشکاران با هدف آموزشی و اجرای دومین مرحله از خاطرات فرهنگی و ورزشی ورزشکاران را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: نمایشگاهی نیز از رخدادهای فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود.

بیرامی یادآور شد: طرح تکریم شهدای ورزشکار استان، تجهیز نمازخانه‌های اماکن ورزشی و همکاری با اردوهای راهیان نور از برنامه‌های بوده که برای اجرا در سال جاری پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول