اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

پرونده سومین جشنواره اسباب‌‌بازی در قزوین بسته شد

اختتامیه سومین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز با حضور مسئولان ارشد استانی در قزوین برگزار شد.

پرونده سومین جشنواره اسباب‌‌بازی در قزوین بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سومین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز با حضور مسئولان ارشد استانی از جمله شهردار قزوین، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در سالن اجتماعات بانو حضرت زهرا (س) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر قزوین و مسئولان غرفه‌ها در جشنواره یاد شده حضور داشتند.

مجری‌گری‌ اختتامیه سومین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز را گیتی خامنه مجری قدیمی برنامه کودک به عهده داشت.

این مجری قدیمی برنامه کودک با حضور «خان بابا» عروسک برنامه کودک در قزوین، برنامه شادی را با یکدیگر اجرا کردند.

همچنین سرود «قزوین سرای نیکان» در مراسم یاد شده توسط چند نفر از گروه کر مرکز موسیقی سرود و آهنگ‌های انقلابی سازمان فرهنگی ورزشی متشکل از نوجوانان دختر و پسر اجرا شد.

مضمون این سرود به هنر، فرهنگ، تاریخ، نام‌آوران و افتخارآفرینان کهن‌شهر قزوین اشاره داشت و محمد ارداقیان شاعر و ناصر لامعی آهنگساز این سرود بودند.

در این مراسم علیرضا خزایلی مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار قزوین و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مطالبی پیرامون ابعاد گسترده برگزاری سومین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز بیان کردند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از مسئولان برپایی این جشنواره، حاجعلی زرآبادی‌پور مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین منشور اخلاقی جشنواره یاد شده را برای حاضران در این جلسه قرائت کرد.

انتهای پیام/77009/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول