اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ورود کاروان حرم رضوی صورت می‌گیرد

پوشش جشنواره «زیر سایه خورشید» توسط 23 خبرنگار کرمانی

همزمان با ورود کاروان حرم رضوی به کرمان 23 خبرنگار و عکاس خبری جشنواره «زیر سایه خورشید» را پوشش می‌دهند.

پوشش جشنواره «زیر سایه خورشید» توسط 23 خبرنگار کرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، 23 خبرنگار و عکاس خبری در راستای گسترش و نشر فرهنگ رضوی همزمان با حضور خدام حرم مطهر رضوی در استان کرمان انعکاس خبری برنامه‌های جشنواره «زیر سایه خورشید» را بر عهده دارند.

مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» با اشاره به نقش و تاثیر و اهمیت حوزه رسانه در اثربخشی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی به خبرنگار فارس گفت: ستاد خبری جشنواره معنوی و مردمی «زیر سایه خورشید» در استان کرمان تشکیل شده است.

ثارالله انکوتی با بیان اینکه 23 خبرنگار و عکاس خبری از شهرستان‌های کرمان، بم، جیرفت، راور، کوهبنان و بخش‌های ماهان و چترود شهرستان کرمان با ستاد خبری جشنواره «زیر سایه خورشید» همکاری می‌کنند، خاطر نشان کرد: با بهره‌مندی از رابطان مؤثر رسانه‌ای به خوبی می‌توان استقبال مردم کرمان از برنامه‌های ویژه دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) و فضای شور و نشاط معنوی مردم و مسئولان را با ویژگی بومی به تصویر کشید.

وی با اشاره به اینکه جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» همزمان از 16 شهریور تا 27 شهریور ماه سال جاری در 120 شهر از 22 استان کشور و 15 شهر از شش کشور جهان در حال برگزاری است، ابراز داشت: امیدواریم با تشکیل ستاد خبری جشنواره «زیر سایه خورشید» در کرمان تمام برنامه‌های مربوط به طرح جشنواره اعم از ورود کاروان خدام به کرمان و حضور خادمان حرم رضوی در اماکن مختلف برای برگزاری جشن‌ها و ایجاد فضای معنوی سرشار از عطر رضوی را به خوبی انعکاس دهیم.

انکوتی تصریح کرد: حضور در جشن بزرگ «زیر سایه خورشید» و جشن‌های شکوفه‌های نور ویژه دختران، حضور در بیمارستان‌ها، گلزارهای شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان و بازدید از مراکز اصلاح و تربیت بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای حضور چهار روزه خدام حرم رضوی در استان کرمان است.

وی با اشاره به اینکه حضور در روستاها و شرکت در جشن‌های مردمی ولادت امام هشتم (ع) از دیگر برنامه‌های حضور خادمان رضوی در استان کرمان است، گفت: با تجربه از سال‌های گذشته حضور خادمان امام رضا (ع) در روستاها و شرکت در جشن‌های ولادت امام رضا(ع) در روستا از معنویت ویژه‌ای برخوردار است که امیدواریم این حضور معنوی به خوبی انعکاس داده شود.

مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» استان کرمان با تشکر از همکاری اصحاب رسانه استان کرمان بیان داشت: تمام فعالیت‌های رسانه‌ای در ستاد جشنواره به صورت افتخاری است و خبرنگاران با اعتقاد قلبی و نیت خالص به صورت خودجوش برای گسترش و تعمیق فرهنگ رضوی در جامعه به انعکاس این رویداد مهم در استان می‌پردازند.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول