اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

جشنواره‌های قصه‌گویی سایر ائمه اهل بیت(ع) نیز برگزار شود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال جشنواره قصه‌گویی رضوی سعی شود این جشنواره برای سایر ائمه اهل بیت(ع) به ویژه فاطمه زهرا(س) نیز برگزار شود.

جشنواره‌های قصه‌گویی سایر ائمه اهل بیت(ع) نیز برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی که در اصفهان در حال برگزاری است، اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی برای کودکانی که آینده‌سازان هستند به نوعی مقابله با تهاجم فرهنگی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر برگزاری چنین جشنواره‌هایی برای اهل بیت(ع) اتفاق افتد به ویژه برای حضرت زهرا (س) به نوعی مقابله با کسانی است که قصد آلوده کردن دختران و پسران ما را دارند.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان به جوانان و کودکان رحم ندارند، تصریح کرد: زمانی که اسرائیلی‌ها به به اعراب حمله می‌کنند و کودک در گهواره را به دیوار پرتاب می‌کنند مشخص است که رحمی به اعتقادات کودکان ندارند.

وی این حرکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را یک حرکت عظیم دانست و افزود: درک شخصیت کودکان و بها دادن به آن در مقابل حمله‌های که به اسلام از طریق کودکان ون وجوانان دارند خود از نکات قابل توجهی است که توسط مدیران رعایت می‌شود.

سالک تاکید کرد: اینکه ایمان کودکان و نوجوانان را تقویت کنیم خود از رسالت‌های است که برگردن ما نهاده شده است.

این مسئول با اشاره به نامه 31 نهج‌البلاغه امام علی(ع) گفت: چنانچه این نامه حضرت علی (ع) به امام حسن مجتبی(ع) برای کودکان و نوجوانان و به زنان آنها برگردانده شود نکات آموزنده بسیاری را می‌توان به کودکان آموزش داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با دادن وعده همکاری بیشتر مجلس با کانون پرورش کودکان و نوجوانان اظهار کرد: سعی می‌کنیم تا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جدول بودجه‌های حمایتی از سوی مجلس قرار گیرد مشروط به اینکه خود کانون نیز با ارائه گزارشات عملکردیشان همکاری بیشتری با کمیسیون فرهنگی مجلس داشته باشند.

وی در پایان اذعان داشت: کسی که عشق به امام رضا(ع) را در دل دارد بدون شک عشق به حضرت مهدی(عج) در دل او موج می‌زند.

انتهای پیام/63007/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول