اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

جشنواره بازی و اسباب‌بازی قزوین دارای قابلیت برگزاری در ابعاد وسیع‌تر است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز از قابلیت برگزاری در ابعاد وسیع‌تری برخوردار است.

جشنواره بازی و اسباب‌بازی قزوین دارای قابلیت برگزاری در ابعاد وسیع‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سیدمرتضی حسینی اظهار کرد: جشنواره بازی و اسباب‌بازی جالب و درخور توجهی از سوی شهرداری قزوین برای کودکان ایرانی ترتیب داده شده است.

وی این جشنواره را در ابتدای راه دانست و لازمه تکامل و تحقق تمام اهداف آن را در همکاری دیگر نهادها با شهرداری قزوین اعلام کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همه مراکز فرهنگی اعم از آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، سازمان تبلیغات و صدا و سیما به همراه ائمه جماعات و به ‌ویژه خانواده‌ها باید در سال‌های آتی پررنگ‌‌تر از امسال در راستای تکامل این جشنواره تلاش کنند.

حسینی بچه‌های امروز را با استعداد و دارای بینشی وسیع‌تر از کودکان دیروز دانست و تأکید کرد: این هوش و استعداد در کودکان با انتخاب بازی مناسب پرورش می‌یابد چراکه اسباب‌بازی‌ها تنها یک سرگرمی نیستند و به کودکان درس زندگی می‌آموزند.

وی یادآور شد: بازی‌های رایانه‌ای مخرب و غیراستاندارد حامل پیام‌های مناسبی برای کودکان نیستند و اگر خانواده‌ها در این رابطه به آگاهی نرسند جامعه در آینده با مشکل مواجه می‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد؛ بچه‌های کشورمان روزی به جایی برسند که مرکز علم و پیشرفت دنیا زادگاهشان ایران باشد.

انتهای پیام/77002/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول