اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تاکستان خبر داد

توزیع‌ روغن کربنات میان باغداران تاکستانی

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تاکستان گفت: روغن کربنات به منظور تیزابی کردن انگور میان باغداران این شهرستان به نرخ تعاونی با قیمت پایین توزیع می‌شود.

توزیع‌ روغن کربنات میان باغداران تاکستانی

علی‌محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: در راستای رفاه حال باغداران و کشاورزان تاکستانی این اداره نسبت به توزیع روغن کربنات به نرخ تعاونی برای تیزابی کردن انگور اقدام می‌کند.

وی توزیع روغن کربنات را شامل 2.5 کیلوگرم گرد کربنات و یک کیلوگرم روغن عنوان کرد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تاکستان تصریح کرد: کشاورزان و باغداران تاکستانی می‌‌توانند با مراجعه به شرکت‌های تعاونی روستایی این شهرستان اقدام به خرید کنند.

حیدری خدمات‌رسانی و تسهیل در خرید مایحتاج کشاورزان و روستاییان را از اقدامات مهم این اداره در تاکستان برشمرد و گفت: تأمین امکانات و تسهیلات مناسب برای خرید محصولات باغی، دامی، زراعی و تهیه و توزیع نیازمندی‌های معیشتی و حرفه‌ای کشاورزان و روستاییان از جمله خدماتی است که ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: شبکه تعاون روستایی از طریق حذف واسطه‌گری و ایجاد زمینه مناسب برای بازاریابی محصولات کشاورزی نقش مهمی را در ساماندهی بازار محصولات کشاورزی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/2667/ز10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول