اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لامرد خبر داد

فعال بودن 200 تعاونی در لامرد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لامرد گفت: 200 تعاونی در سطح این شهرستان مشغول فعالیت هستند و حدود یک‌هزار و 200 نفر اشتغال‌زایی داشته‌اند.

فعال بودن 200 تعاونی در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، احمد اخلاقی صبح امروز در جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان لامرد اظهار داشت: نقش تعاونی‌ها در کشورهای در حال توسعه به طور چشم‌گیری مشخص است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لامرد افزود: امروز تمام متفکران در راستای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ تعاون در جامعه خود تلاش‌های جدی دارند.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشورمان به سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی تقسیم شده است گفت: رویکرد اصلی تعاونی‌ها ایجاد وفاق و همدلی در تمام عرصه‌ها به منظور رشد و توسعه اقتصادی است.

اخلاقی ادامه داد: باید تمام تعاونی‌ها به دنبال این باشند که از راه تلاش و کار گروهی، رفاه و زندگی بهتری را ایجاد کنند و امیدواریم در تمام امور به ویژه در عرصه اقتصادی کشور منشا خیر و برکت فراوان باشند.

این مسئول از فعال بودن 200 تعاونی در سطح لامرد نیز خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر 200 تعاونی در سطح این شهرستان به صورت فعال مشغول فعالیت هستند که حدود یک‌هزار و 200 نفر اشتغال‌زایی داشته‌اند.‌

وی اضافه کرد: بر اساس سرشماری انجام شده با حدود 11.9 نرخ بیکاری در لامرد مواجه هستیم که نسبت به دیگر شهرستان‌های استان فارس پایین‌تر است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لامرد با اشاره به اینکه در راستای گسترش عدالت اجتماعی گام‌های بزرگی برداشته شده است، خاطرنشان کرد: بیش از 85 درصد جمعیت لامرد زیر پوشش سهام عدالت قرار گرفته‌اند.

اخلاقی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: در بحث تعاونی‌های بزرگ به ویژه تعاونی توسعه و عمران شهرستان لامرد گام‌های بزرگی برداشته شده است.

انتهای پیام/2448/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول