اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان خبر داد

اشتغالزایی 17 هزار نفری 740 تعاونی دشتستان

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان از فعالیت 743 تعاونی در دشتستان خبر داد و گفت: فعالیت این تعاونی‌ها برای 17 هزار و 348 نفر اشتغال‌زایی داشته است.

اشتغالزایی 17 هزار نفری 740 تعاونی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ضرغام شهریاری در دیدار فرماندار دشتستان با مسئولان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و بزرگ در استان و کشور است و باید برای توسعه و آبادانی این شهرستان اهتمام ورزیم.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری از اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و فارغ‌التحصیلان اقدامات ارزنده‌ای انجام گرفته و به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.

شهریاری بیان داشت: حمایت از بنگاه‌های تولیدی و کارگاه‌های فعال در دشتستان از اقدامات موثر در توسعه فرصت‌های شغلی دشتستان است و در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات کم‌بهره به مشاغل خانگی دشتستان از اقدامات موثر در راستای توسعه اشتغال است و در این راستا شاهد مذاکره با بانک‌ها و معرفی طرح‌های کارگروه اشتغال به بانک‌ها به‌منظور دریافت تسهیلات بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: سال گذشته 219 طرح بنگاه‌های زودبازده دشتستان با 135 میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های این شهرستان معرفی شده است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان عنوان کرد: تعاونی‌های فعال در شهرستان دشتستان از ظرفیت‌های تاثیرگذار در تقویت بنیه اشتغال دشتستان است و در سال‌های اخیر اقدامات فراوانی به‌منظور توسعه تعاونی‌ها در شهرستان دشتستان را شاهد بود‌ه‌ایم.

شهریابی بیان داشت: در مناطق مختلف شهرستان دشتستان 743 تعاونی در عرصه‌های کشاورزی، خدماتی، صنعتی، مصرف، مسکن و مرزنشینان در حال فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: این واحدهای تعاونی 17 هزار و 348 عضو دارند و زمینه اشتغال‌زایی یک‌هزار و 680 نفر در شهرستان دشتستان را فراهم کرده‌اند.

شهریاری تحقق حماسه اقتصادی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را اولویت مهم تمامی مسئولان دانست و یادآور شد: برای تحقق حماسه اقتصادی باید از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/2452/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول