اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی:

تعاون عامل رشد جامعه و توسعه اشتغال است

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه تعاونی‌ها کانون‌های مهم و اثرگذار در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی هستند، گفت: تعاون یکی از عوامل موثر در رشد و شکوفایی جامعه و توسعه اشتغال است.

تعاون عامل رشد جامعه و توسعه اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا عاشوری ظهر امروز در نشست کمیته تعاون استان اظهار داشت: نقش تعاونی‌ها در تامین مسکن، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی مردم بی‌بدیل و غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به اینکه تعاونی‌ها می‌توانند با ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران مسیر و راه را برای کارهای مولد و اثر بخش هموار کنند، تصریح کرد: تعاون مهم‌ترین بخش اقتصاد کشور است که می‌تواند اهداف و نیازهای اصلی یک جامعه را برآورده کرده و در راستای اجرای عدالت اجتماعی و کاهش فقر در جامعه نقش‌آفرینی کند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مرکزی با اشاره به نقش تعاونی‌ها در تحقق حماسه اقتصادی بیان کرد: تعاونی‌ها می‌توانند با شناسایی نقاط قوت و ضعف فرصت‌های اقتصادی در مسیر تحقق حماسه اقتصادی گام بردارند.

عاشوری ادامه داد: تعاونی‌ها با ابتکار و نوآوری در بخش‌های مختلف، اقتصاد کشور را شکوفا ساخته و زمینه را برای تامین بخشی از نیاز جامعه به اشتغال پایدار فراهم می‌سازند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز از ثبت 58 شرکت تعاونی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این تعاونی‌ها 495 نفر به اعضای تعاونی‌های استان افزوده و 587 فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

ناصر شیخی افزود: این تعاونی‌ها در گرایش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات، فرش، مسکن و مصرف ثبت و راه‌اندازی شده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته تعاون اظهار کرد: تجلیل از 18 شرکت تعاونی برتر، بهره‌برداری از 19 طرح تعاونی در گرایش‌های مختلف، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، گلباران قبور شهدا، بازدید و سرکشی از تعاونی‌ها و... از برنامه‌های هفته تعاون در استان است.

انتهای پیام/87012/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول