اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر تعاون

21 شرکت تعاونی در شهرستان اصفهان افتتاح می‌شود

معاون تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان گفت: 21 تعاونی تحت پوشش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان افتتاح می‌شود.

21 شرکت تعاونی در شهرستان اصفهان افتتاح می‌شود

عبدالعظیم سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در روز دوشنبه 18 شهریور ماه و همزمان با آخرین روز هفته تعاون در مراسمی با حضور وزیر محترم تعاون و سایر مسئولان استانی و وزارتی، همزمان با افتتاح متمرکز 123 شرکت تعاونی در سطح استان، 21 تعاونی تحت پوشش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان نیز افتتاح می‌گردد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها به طور عمده در زمینه‌های مسکن، صنعت و خدمات هستند.

معاون تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان افزود: این طرح‌ها که با سرمایه‌ای بالغ بر 687 میلیون و 687 هزار ریال آماده بهره‌برداری شده‌‌اند زمینه اشتغال 2 هزار و533 نفر را فراهم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: 300 میلیون و880 هزار ریال از سرمایه مذکور از طریق تسهیلات بانکی و بقیه توسط اعضای تعاونی تأمین گردیده است.

سهرابی در ادامه از واگذاری 1466 واحد مسکونی به افراد فاقد مسکن خبر داد و خاطرنشان کرد: درایام هفته تعاون و همزمان با افتتاح سایر طرح‌های تعاونی، تعداد یک هزار و 466 واحد مسکونی مربوط به 15 شرکت تعاونی مسکن مهر و همچنین مسکن کارگری و کارمندی، تکمیل و به اعضای تعاونی واگذار می‌گردد.

وی افزود: برای ساخت و تکمیل این تعداد واحد مسکونی بیش از 684 میلیون و 50 هزار ریال هزینه شده که 300 میلیون و 880 هزار ریال این مبلغ از طریق تسهیلات ارزان قیمت بانکی و بقیه توسط اعضای تعاونی‌ها تأمین شده است.

انتهای پیام/63015/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول