اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا خبر داد

فعالیت 473 شرکت تعاونی در صومعه‌سرا

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا از فعالیت 473 شرکت تعاونی با عضویت 121 هزار نفر در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 473 شرکت تعاونی در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حسین بالو امشب در جمع تعاونگران این شهرستان با تبریک هفته گرامیداشت تعاون، اظهار کرد: تشکیل تعاونی و افزایش فعالیت تعاونی‌های صومعه‌سرا با جدیت در این شهرستان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه تعاون یکی از بخش‌های مهم اقتصادی در کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: توسعه بخش تعاونی‌ها و برنامه‌ریزی برای برطرف کردن مشکلات آنها کمک بزرگی برای پیکریه اقتصادی کشور است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، لازمه دستیابی به اهداف محوله تعاونی‌ها را تعامل و همکاری دستگاه‌های مربوطه و بهره‌گیری از استعدادهای منطقه عنوان کرد.

وی با اشاره به بخش اشتغالزایی تعاونی‌های صومعه‌سرا در چند ساله اخیر، تصریح کرد: اکنون بالغ بر 36 تعاونی با عضویت 256 نفر در صومعه‌سرا فعال است.

به گفته بالو، 154 نفر در 36 تعاونی مذکور صومعه‌سرا مشغول به‌کار هستند.

وی از عضویت 121 هزار نفر در شرکت‌های تعاونی‌ صومعه‌سرا خبر داد و افزود: صومعه‌سرا دارای 473 شرکت تعاونی است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا، تصریح کرد: 473 شرکت تعاونی صومعه‌سرا شامل 112 شرکت تعاونی بخش کشاورزی، 47 شرکت تعاونی صنعتی و 314 شرکت تعاونی خدماتی در صومعه‌سرا فعال است.

وی با بیان اینکه از زمان تشکیل شرکت‌های تعاونی در صومعه‌سرا آمار اشتغال در این شهرستان ارتقا یافته است، یادآور شد: اکنون یک‌هزار و 700 نفر در شرکت‌های تعاونی صومعه‌سرا مشغول به‌کار هستند.

بالو اضافه کرد: بالغ بر 5 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در مدت یک سال اخیر به متقاضیان اشتغالزایی صومعه‌سرا پرداخت شده است.

وی، میزان اشتغالزایی تسهیلات پرداختی مذکور را بالغ بر 192 نفر عنوان کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا، تلاش و سرعت در ارائه خدمات مدیران عامل تعاونی‌ها را موجب تحقق بیانات مقام معظم رهبری در راستای جهاد اقتصادی برشمرد.

وی متذکر شد: تعاونی‌های صومعه‌سرا خواستار همکاری و تعامل جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند.

بالو، به برنامه‌های هفته تعاون در صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: نصب بنر و توزیع بروشور در سطح میادین شهر، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های تعاونگران ایثارگر از جمله این برنامه‌ها در هفته گرامیداشت تعاون در صومعه‌سرا است.

وی، حضور تعاونگران در نماز عبادی‌سیاسی جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی همایش و مسابقات فرهنگی، تجلیل از بانوان برتر اداره تعاون صومعه‌سرا و... را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول