اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور:

جاودانگی انقلاب اسلامی در گرو حاکمیت فرهنگ بسیج و ولایت فقیه است

مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور جاودانگی انقلاب اسلامی را در گرو حاکمیت فرهنگ بسیج و شهادت دانست.

جاودانگی انقلاب اسلامی در گرو حاکمیت فرهنگ بسیج و ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی تقوی صبح امروز در یادواره 21 هزار شهید کارمند کشور و شهید شاخص قشر کارمندی شهید علیرضا نوری در تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار کرد: همه باید با درک صحیح، بصیرت و آگاهی نسبت به سیره ائمه (ع) از رفتارهای این بزرگواران در زندگی الگوگیری کنند تا به سعادت دنیا و آخرت برسند.

وی اضافه کرد: بسیجیان و پاسداران از قشرهای دلسوز نظام مقدس اسلامی و ملت شریف ایران اسلامی بوده و هستند، با وجود این عزیزان روحیه ایثار، مقاومت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه زنده و پویا است.

تقوی ضمن تبریک هفته دولت به تمام خدمتگزاران در نظام جمهوری اسلامی در دولت جدید اظهار کرد: بسیج ادارات میراث‌دار 21 هزار شهید دوران انقلاب و دفاع مقدس است و این جهاد ادامه داشته و اکنون که به عنوان پیروان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری و تامین رضایتمندی مردم در حال جهاد مقدس هستند.

وی رمز بقای انقلاب اسلامی را در حاکم شدن و تداوم فرهنگ بسیجی در جامعه دانست و اظهار کرد: جاودانگی انقلاب اسلامی در گرو فرهنگ بسیج است و فرهنگ بسیج یعنی چیزی از حاکمیت ارزش‌های الهی، دینی، انسانی و انقلابی نیست.

رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور با بیان اینکه 90 درصد کارمندان آذربایجان شرقی عضو بسیج می‌باشند، اظهار کرد: بسیج کارمندی این استان 30 درصد از میانگین کشوری بالاتر است و این به نوبه خود نشان دهنده ظرفیت بالای استان در جهت خدمت به مردم در اداره‌ها است.

وی تاکید کرد: بسیج کارمندی تضمینی برای سلامت نظام اداره‌ها است و خدمت به ارباب رجوع و حل مشکلات آنها وظیفه اصلی بسیج کارمندی است چراکه آن نیز به دنبال خود رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت و منجر به شکل‌گیری اداره‌ای اسلامی و در نتیجه جامعه اسلامی خواهد شد و تحقق چنین آرمان‌هایی نیازمند اجرای صحیح منویات رهبری است.

تقوی با اشاره به تحولات کشور مصر و حوادث کشورهای منطقه اظهار کرد: قدر ولایت فقیه با توجه به اتفاقات در کشورهای همسایه برای مردم ملموس‌تر می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور با اشاره به حرکت مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی در طول 34 سال گذشته و امنیت و آرامش موجود در کشور، این امنیت را به واسطه وجود ولایت فقیه و رهبری دینی در جامعه ذکر کرد و گفت: تا زمانی که مردم پشتیبان ولایت‌فقیه هستند، نظام و انقلاب اسلامی ایران حفظ خواهد شد و همانند دیگر انقلاب‌ها به بیراهه نخواهد رفت.

انتهای پیام/60002/ی40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول