اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

بسیج سازندگی روحیه جهادی را در جوانان زنده کرد

امام جمعه لنده با بیان عملکرد بسیج سازندگی در جامعه گفت: بسیج سازندگی با راه‌اندازی اردوهای جهادی روحیه جهادی را در جوانان زنده کرد.

بسیج سازندگی روحیه جهادی را در جوانان زنده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در بازدید از اردوهای جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لنده در مسجد امام حسین(ع) شهرک فجر لنده با اشاره به خدمات ارزنده سپاه پاسداران در طول 34 سال عمر با برکت انقلاب، اظهار داشت: سپاه پاسداران در تمام زمینه‌های عمرانی، سازندگی، دفاعی، امنیتی و سیاسی در کشور با سرعت در حال پیشرفت است.

وی افزود: سپاه در عرصه‌های سازندگی و عمرانی کشور نقش مهمی ایفا کرد و در چند سال اخیر با گسترش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کشور توانمندی خود را نشان داده است.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: عملکرد موفق سپاه پاسداران و زیرمجموعه آن قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در ساماندهی پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کشور جزو ارزشمندترین اقدامات این نهاد مقدس است.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران با تشکیل بسیج سازندگی روحیه و منش جهاد سازندگی را دوباره در کشور زنده کرده است.

حجت‌الاسلام کیانی اصل تاکید کرد: توجه بسیج سازندگی سپاه پاسداران به بهسازی و بازسازی مدارس، مساجد، ساخت خانه‌های عالم و از این قبیل از مهمترین دستاوردهای بسیج سازندگی در سپاه پاسداران است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده یادآورشد: بسیج سازندگی با در اختیار گرفتن نیروهای مومن و متدین و مذهبی در راستای اهداف سازندگی و فرهنگی و ترویج روحیه جهادی در جوانان در مساجد و مدارس مشغول فعالیت هستند.

امام جمعه شهرستان لنده اقدامات شایسته بسیج سازندگی سپاه پاسداران در محرومیت‌زدایی مناطق محروم را بی‌نظیر عنوان و از سبزپوشان در رده‌های مختلف سپاه پاسداران تقدیر و تشکر کرد .

انتهای پیام/82013/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول