اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه مشهد:

دنیای امروز بسیج شده تا مهدی موعود را از مکتب جعفری بگیرد

استاد حوزه علمیه مشهد گفت: دنیای امروز بسیج شده تا مهدی موعود (عج) را از مکتب جعفری بگیرد و این مهم نیز از دغدغه‌های امام صادق(ع) بوده است.

دنیای امروز بسیج شده تا مهدی موعود را از مکتب جعفری بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام حسن عزیزی دوشنبه شب در مراسم شام غریبان شهادت امام صادق (ع) گفت: کشورها و حکومت‌هایی که به ظاهر دم از اسلام، قرآن و پیروان راستین می‌زنند نیز در زمان امام صادق (ع) با ترفندهایی خاص وارد می‌شدند و به اسلام و پیروان واقعی اهل‌بیت (ع) ضربه می‌زدند.

وی افزود: امروز امام صادق (ع) برای زندگی اجتماعی و سیاسی ما سخن و روش دارد و تمام اختلافات دنیای امروز به دلیل این است که دشمن می‌خواهد ما از مکتب آن امام دست برداریم.

استاد حوزه علمیه مشهد ادامه داد: فرق امت آخرالزمان با امت‌های دیگر داشتن عاشورای اهل‌بیت (ع) و در راس آن عاشورای حسینی است و ضرورت دارد در سوگ شهادت اهل‌بیت (ع) عاشورا برگزار کنیم چراکه دنیای امروز از اشک و عزاداری شیعیان می‌ترسد.

عزیزی اظهار داشت: هنر اشک فاطمی، علوی و جعفری این است که پایه‌ها و کاخ‌های ستمگران و دشمنان اسلام را به لرزه در می‌آورد و این حرکات عاشورایی تمام نقشه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب می‌کند.

این استاد حوزه علمیه به دغدغه‌های امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: نماز اول وقت و به‌جا آوردن صله ارحام از دغدغه‌های آن امام بود که به شیعیان تاکید شده است.

وی ادامه داد: دنیای امروز بسیج شده که مهدی موعود را از مکتب جعفری بگیرد و این مهم نیز از دغدغه‌های امام صادق (ع) بوده است.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول