اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

ورود تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها رمز پیروزی است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: ورود اندیشه و تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها رمز پیروزی و موفقیت است.

ورود تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها رمز پیروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان صبح امروز در یادمان 21 هزار شهید کارمند کشور و شهید شاخص قشر کارمندی شهید علیرضا نوری در تالار وحدت دانشگاه تبریز با بیان اینکه تفکر بسیجی از مکتب حیات بخش عاشورا و سید الشهدا(ع) نشات گرفته است، اظهار کرد: بسیج به عنوان یک فرهنگ، یک تفکر و یک آرمان در همه کسانی که به نظام و انقلاب اسلامی علاقه دارند، ریشه دوانده است.

راه‌حل تمام مشکلات در ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی است

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است هنر امام بزرگوار این بود که همه آحاد ملت را در حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی به صحنه آورد و انقلاب اسلامی به یک قشر، استان و شهر خاص متعلق نیست.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه رمز پیروزی و بقا انگیزه اسلامی و وحدت کلمه است، افزود: از جمله مهم‌ترین صحنه‌هایی که می‌توان اقشار مختلف ملت ایران را درک و لمس کرد دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: فداکاری، تلاش، مجاهدت و خدمت به مردم منحصر به دفاع مقدس نیست، بلکه روحیه‌ای که 21 هزار شهید کارمند کشور توصیه و دیکته می‌کنند کمک به مردم و حل مشکلات آنان است و این امر با روحیه، فرهنگ و تفکر بسیجی امکان‌پذیر است.

وی تاکید کرد: تفکر بسیجی از خود حضور بسیج ارزشمند‌تر است و دشمنان، بسیج و تفکر بسیجی و تفکر حضرت امام و مقام معظم رهبری را برای خودشان خطرناک می‌بینند.

نجات و رستگاری ما اطاعت از ولایت فقیه است

پورجمشیدیان با اشاره به نقش بی‌بدیل ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در کشورهای اسلامی منطقه جای خالی رهبریت و ولایت به وضوح مشاهده می‌شود و مشکلات اساسی ملت آن ممالک هم در همین موضوع ولایت است.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: نجات و رستگاری ما اطاعت از ولایت فقیه است. 

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه شهادت کلیدی‌ترین واژه فرهنگ و تفکر بسیجی است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشعل شهادت در دست بسیجیان دلاورمرد ایران زمین شعله‌ور است هیچ وقت ظلمت و تاریکی، ذلت و سرافکندی بر ایران اسلامی سایه نخواهد افکند.

وی تصریح کرد: بسیج به عنوان یک نیروی نظامی تلقی نمی‌گردد بلکه نماد اراده مردم است و مفهوم بسیج فراتر از یک سازمان و تشکل بوده و امروز بسیجی بودن و بسیجی کار کردن یک ضرورت برای تداوم انقلاب است.

انتهای پیام/60001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول