اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در سنندج

نخستین گردهمایی سراسری فرماندهان بسیج دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون آغاز شد

نخستین گردهمایی سراسری فرماندهان بسیج دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز با حضور 250 نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استانی در سنندج آغاز شد.

نخستین گردهمایی سراسری فرماندهان بسیج دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در مراسم آغاز به کار این گردهمایی که با حضور استاندار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج استانی ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن هتل شادی سنندج برگزار می‌شود، با اشاره به فرمایشات رهبری که "کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است"، گفت: به برکت شهدا و استقرار نظام اسلامی این استان با توسعه چشمگیری مواجه شده است.

به گفته مصطفی باغبانیان، اکنون در استان کردستان خدمات نظام اسلامی با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

وی اظهار داشت: یادآوری ارائه خدمات نظام به مردم کردستان الزامی است چرا که دشمنان همواره اعلام می‌دارند که نظام اسلامی نسبت به استان کردستان بی‌تفاوت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: وسعت این استان 28 هزار و 203 کیلومتر است که شهادت 26 هزار شهید مهاجر و انصار در استان کردستان حکایت از آن دارد که در هر هزار و 85 مترمربع آن یک شهید تقدیم نظام اسلامی شده است.

وی همچنین شهدای انصار استان را نزدیک به 6 هزار شهید اعلام کرد و گفت: با این اوصاف در هر هزار و 410 مترمربع کردستان یک شهروند این استان به شهادت رسیده است.

باغبانیان خاطرنشان کرد: این آمار اگر بر اساس وسعت استان نسبت به سایر استان‌های کشور قیاس شود، کردستان در زمینه تقدیم شهید به نظام اسلامی جایگاه اول کشور را دارد.

وی با اشاره به اعطای لقب فرهنگی بودن به استان کردستان از سوی مقام معظم رهبری در سفر ایشان به استان در اردیبهشت سال 88، گفت: یکی از مولفه‌های فرهنگی بودن استان مهمان‌نوازی انان است که امید داریم بتوانیم میزبان خوبی در برگزاری این گردهمایی باشیم.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کردستان مشارکت مدنی مردم استان در عرصه‌های مختلف را یکی دیگر از مولفه‌های فرهنگی نام برد که مشارکت قریب به 70 درصدی مردم کردستان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری گواه این مسئله دانست.

باغبانیان تصریح کرد: امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی به دلیل حرکت ملت و نظام حول محور ولایت و رهبری است چرا که خلاء این مهم در کشورهای دیگر ملموس است و نابسامانی‌های آنان ناشی از نبود رهبری چون رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی در پایان اظهار کرد: این همایش با هدف تعامل و همفکری فرماندهان بسیج دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کل کشور و با حضور 250 نفر از فرماندهان بسیج دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79002/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول