اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ورزش بسیج خبر داد

ساخت 1200 سالن ورزشی در کشور/ساماندهی 16 میلیون ‌ورزشکار بسیجی

رئیس سازمان ورزش بسیج از ساخت یک‌هزار و 200 سالن ورزشی از ابتدای برنامه پنجم توسعه تاکنون در کشور خبر داد.

ساخت 1200 سالن ورزشی در کشور/ساماندهی 16 میلیون ‌ورزشکار بسیجی

سردار کاظم یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت بسیج را نهادی مردمی دانست و اظهار کرد: بسیج برای تمام اقشار فعالیت می‌کند.

وی به راهبرد ورزش بسیج در زمینه جوانان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری تحصیل، تهذیب و ورزش را برای جوانان مشخص کردند.

یزدانی فعالیت ورزش بسیج برای جوانان را در زمینه‌های مذکور عنوان کرد و گفت: وضعیت تحصیلی جوانان در پایگاه‌های بسیج پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان ورزش بسیج با تاکید بر مسائل اخلاقی جوانان، بیان کرد: جوانان سفیران کشور در میدان‌های بین‌المللی هستند.

وی از استعدادیابی و استعدادگزینی جوانان در مدت چهار سال گذشته توسط سازمان ورزش بسیج خبر داد و تصریح کرد: بسیج در هر جا خلع وجود داشته باشد ورود می‌کند.

یزدانی فعالیت‌های ورزشی را فرآیندی سخت توصیف کرد و یادآور شد: تعداد سه هزار نوجوان به منظور فعالیت‌های ورزشی شناسنامه‌دار شدند و برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش قهرمانی در چهار سال آینده در حال انجام است.

رئیس سازمان ورزش بسیج با اشاره به ساماندهی 16 میلیون ‌ورزشکار بسیجی در کشور، خاطرنشان کرد: تعداد چهار هزار نفر در 47 هزار پایگاه ورزش بسیج کشور در زمینه ورزش همگانی حضور فعال دارند.

وی از ساخت 3 هزار و 500 سالن ورزشی تا پایان برنامه پنجم توسعه کشور خبر داد و اظهار کرد: یک‌هزار و 200 سالن ورزشی تاکنون در کشور ساخته شده است و تعداد 600 سالن ورزشی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

یزدانی به ساخت سالن‌های ورزشی تخصصی در کشور اشاره کرد و گفت: سالن‌های تیراندازی با تفنگ بادی در حال ساخت است.

رئیس سازمان ورزش بسیج در ادامه با اشاره به برگزاری پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج در گیلان، تصریح کرد: یک‌هزار نفر ورزشکار بسیجی از 32 استان در المپیاد مذکور شرکت می‌کنند.

وی کاراته، تکواندو، جودو، کشتی، فوتسال، والیبال و شنا را رشته‌های ورزشی پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج در گیلان عنوان کرد و یادآور شد: نمایشگاهی از فعالیت‌های بسیج در زمینه ورزش همگانی، بانوان و بزرگسالان در حاشیه المپیاد مذکور دایر می‌شود.

به گزارش فارس، پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج با حضور یک‌هزار ورزشکار از سراسر کشور از 13 تا 15 شهریور جاری در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول