اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل خبر داد

بهره‌مندی 115 طرح از تسهیلات صندوق توسعه ملی و کشاورزی

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل از بهره‌مندی 115 طرح از محل تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی و کشاورزی در استان خبر داد.

بهره‌مندی 115 طرح از تسهیلات صندوق توسعه ملی و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی عصر امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی وضعیت و مشکلات اجرایی شدن طرح‌های بخش کشاورزی استان اردبیل برگزار شد، با اشاره به اینکه استان اردبیل در بخش کشاورزی دارای قابلیت‌های فراوانی است، اظهار داشت: این ظرفیت را در اجرای طرح‌های بزرگ کشاورزی با ماهیت ایجاد اشتغال پایدار و افزایش توان تولید بسیار ضروری می‌دانیم.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و با توجه به محدودیت زمانی دستگاه‌های دخیل باید با همکاری و مشارکت بانک‌های عامل از جمله بانک کشاورزی، سپه و بانک رفاه کارگران توسعه تعاون و صادرات در جذب تسهیلات طرح‌های بزرگ معرفی شده در بخش کشاورزی و صندوق توسعه ملی گام‌های مؤثرتری بردارند تا شاهد رشد و شکوفایی بخش کشاورزی به عنوان مهم‌ترین محور توسعه استان باشیم.

عاملی همچنین از بررسی تعداد 115 طرح بزرگ از محل تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی و توسعه کشاورزی در استان خبر داد.

معاون استاندار خاطر نشان کرد: از این تعداد 21 طرح بزرگ با تسهیلات مورد نیاز 421 میلیارد از محل تسهیلات ریالی بودجه 90 صندوق توسعه کشاورزی با نرخ سود هفت درصد در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: 94 طرح دیگر نیز از محل تسهیلات ریالی بودجه 91 صندوق توسعه ملی با سود 13 درصد با تسهیلات مورد نیاز 557 میلیارد ریال با حضور مجریان طرح مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل بیان کرد: مقرر شد دستگاه‌های اجرایی ذیربط و بانک‌های عامل نسبت به بررسی و نهایی کردن طرح‌ها و پرداخت تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

عاملی یادآور شد: اغلب این طرح‌ها در زمینه پرورش مرغ مادر گوشتی، سردخانه و بسته‌بندی میوه، احداث سیلوی گندم، پرواربندی گوساله، کشت و بسته‌بندی گیاهان دارویی، خرید تراکتور و ادوات کشاورزی، پرورش ماهیان سردآبی، تولید سوسیس، کالباس و همبرگر، تجهیز داروخانه دامپزشکی، پرورش قارچ و گاو شیری می‌باشد.

انتهای پیام/62006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول