اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور دریافت تسهیلات صورت خواهد گرفت

معرفی کارخانه سیمان مند دشتی به صندوق توسعه ملی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ما آمادگی این را داریم تا کارخانه سیمان مند دشتی را هفته آینده به صندوق توسعه ملی معرفی کنیم تا بتوانند از امکانات این صندوق استفاده کنند.

معرفی کارخانه سیمان مند دشتی به صندوق توسعه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات کارخانه سیمان مند دشتی افزود: اقدامات خوبی انجام شده و کارخانه سیمان مند دشتی دارای پیشرفت فیزیکی قابل قبولی است و ما از این طرح بزرگ حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

تابش ادامه داد: جاده دسترسی از شهر خورموج تا کارخانه سیمان مند دشتی جوابگوی این ظرفیت نیست و ما دو روش را باید پیگیری کنیم یکی اصلاح همین وضعیت و یکی تعریض در بلند مدت است که خود شرکت نیز اعلام آمادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه مسئولان کارخانه سیمان منددشتی می‌توانند برای دریافت تسهیلات در سایت بهین‌یاب ثبت نام کنند، ادامه داد: ما آمادگی این را داریم تا کارخانه سیمان مند دشتی را هفته آینده به صندوق توسعه ملی معرفی کنیم تا بتوانند از امکانات این صندوق استفاده کنند.

تابش گفت: با توجه به آلایندگی این کارخانه نیاز به توسعه فضای سبز در اطراف کارخانه است.

وی تاکید کرد: از مردم منطقه برای جذب اشتغال در کارخانه استفاده شود که اشتغالزایی برای مردم این منطقه باعث کمک به معیشت مردم شود.

انتهای پیام/66001/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول