اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

اشتغال3 هزار نفر در مشاغل خانگی/ 20 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه کشاورزی

فرماندار اهواز اشتغال 3 هزار نفر در بخش مشاغل خانگی در سطح این شهرستان خبر داد.

اشتغال3 هزار نفر در مشاغل خانگی/ 20 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه کشاورزی

عبدالعزیز فدعمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: اظهار کرد: در سال 1391 انجام تعهدات بخش اشتغال در شهرستان اهواز 106 درصد بوده است.

وی در ادامه به بحث اشتغال در دولت‌های نهم و دهم اشاره کرد و گفت: در راه اندازی بنگاههای زودبازده حدود 8 هزار و 902 نفر مشغول به کار شده‌اند.

به گفته فرماندار اهواز، در زمینه توسعه کشاورزی در این شهرستان حدود 20 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان این بخش از سوی بانک‌ها پرداخت شده است.

وی در ادامه یکی دیگر از مجموعه‌های اشتغال‌زا را مشاغل خانگی بیان کرد و اظهار داشت: در این بخش نیز حدود 3 هزار نفر در شهرستان اهواز مشغول شده‌اند.

فدعمی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال از سوی صندوق مهر امام رضا (ع) گفت: حدود 3 هزار و 200 نفر نیز از طریق دریافت این تسهیلات مشغول به کار شده‌اند.

وی در ادامه به تحقق تمام تعهدات اشتغال در شهرستان اهواز خبر داد و یادآور شد: در سال 1389 انجام این تعهدات به 120 درصد رسید.

رئیس شورای اداری اهواز ادامه داد: در سال 1390 نیز انجام تهعدات اشتغال در شهرستان اهواز به 105 درصد رسید و تعداد زیادی از همشهریان مشغول به کار شدند.

به گفته وی، انجام تعهدات در سال 1391 در بخش اشتغال در شهرستان اهواز 106 درصد بوده است که با کمک همه دستگاه‌ها انجام شد.

فرماندار اهواز از پایان کار احداث ساختمان 3 بیمارستان تا 2 سال آینده در این شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها شامل ساختمان‌های جدید بیمارستان‌های امیرکبیر، گلستان و رازی است که احداث آن‌ها از مدتی قبل آغاز شد.

به گفته رئیس شورای اداری اهواز، ساخت بیمارستان‌های ابوذر و طالقانی در حال اتمام است و به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/72010/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول