اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار مرکزی:

بانک کشاورزی در توسعه کشاورزی نقش بسزایی در استان مرکزی دارد

معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار مرکزی گفت: بانک کشاورزی نقش عمده و بسزایی در توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی دارد.

بانک کشاورزی در توسعه کشاورزی نقش بسزایی در استان مرکزی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا عاشوری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر بانک کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: در دولت نهم و دهم علاوه بر اقدامات زیادی که در بخش عمرانی انجام شد، در بخش کشاورزی نیز طی سال‌های 90 و 91 با تجهیز ستادهای کشاورزی منابع خوبی به منظور توسعه بخش کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار گرفت که توزیع این منابع بر عهده بانک کشاورزی بود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته مدیریت شعب بانک کشاورزی استان تعداد 52 هزار و 771 فقره تسهیلات به طرح‌های بزرگ و کوچک کشاورزی پرداخت کرده که افزایش تولید و مازاد تولید برخی محصولات از نتایج و اثرات آن به شمار می‌رود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی استاندار مرکزی اذعان داشت: استان مرکزی در تولید مواد غذایی علاوه بر تولید داخل، مازاد تولید هم دارد؛ به طوری که در ماه رمضان بیش از 38 هزار تن گوشت سفید معادل مصرف یک ماه تهران به این استان صادر شد.

عاشوری ابراز کرد: خوشبختانه این استان، منطقه‌ای توسعه‌یافته و پیشرفته در بخش صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات است که در برنامه آمایش سرزمینی و برنامه پنجم توسعه در کنار محوریت صنعتی محوریت کشاورزی نیز با توجه به قابلیت‌ها به عنوان شاخصه استان در توسعه ملی و منطقه‌ای مشخص شده است.

وی تصریح کرد: این منطقه هم‌اکنون در تنظیم بازار منطقه استان‌های همجوار نقش کلیدی و مؤثر دارد.

مدیر سابق بانک کشاورزی استان مرکزی نیز گفت: بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی دو بازوی اساسی در توسعه بخش کشاورزی هستند که اگر باهم حرکت کنند آثار قابل توجهی در ارتقای این بخش به وجود خواهد آورد.

محسن صفدری از تمام کارکنان بانک کشاورزی استان و مدیران اجرایی که در این مدت وی را همراهی کردند تشکر و قدردانی کرد و افزود: همواره تلاش مجموعه بانک کشاورزی استان در راستای اثربخشی در بخش کشاورزی بوده و سعی کرده‌ایم با تعامل و همکاری همکاران در راستای برنامه‌ها حرکت کنیم.

وی در پایان بیان داشت: طی این دو سال و چهار ماه تلاش شد با همکاری 550 نفر پرسنل بانک کشاورزی استان اثرگذاری خود را به عنوان یک سازمان تأثیرگذار بر کشاورزی داشته باشیم که آمار و عملکرد نشان‌دهنده این تأثیرات مثبت است.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول