اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل عنوان کرد

پرداخت 67 میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به کشاورزان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: برای کمک به توسعه بخش کشاورزی و پرداخت تسهیلات مناسب به متقاضیان این بخش، 67 میلیارد تومان از طریق صندوق توسعه ملی در اختیار استان قرار گرفته است تا به زارعان و کشاورزان پرداخت شود.

پرداخت 67 میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به کشاورزان

عادل عبد‌ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این تسهیلات در کنار پرداختی تسهیلات مشاغل خانگی و بنگاه‌های اقتصادی است که می‌تواند یاریگر بخش کشاورزی در توسعه حقیقی و حرکت و پویایی در رسیدن به نقطه شکوفایی و حرکت مطلوب و مناسب باشد.

وی خاطرنشان کرد: از سال 90 و در قالب طرح توسعه کشاورزی اعتبارات خوبی به استان اردبیل اختصاص یافت که شامل 132 میلیارد و 600 میلیون تومان به همراه 35 میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی بوده که قرار بود از طریق بانک کشاورزی و سپه این تسهیلات پرداخت شود که امکان پرداخت با همکاری این بانک‌ها فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل یادآور شد: ما با جذب 132 میلیارد تومان تسهیلات به عاملیت بانک کشاورزی در موعد مقرر سعی کردیم این تسهیلات را در اختیار کشاورزان، زارعان و تولید‌کنندگان قرار دهیم و در خصوص تسهیلات صندوق توسعه ملی نیز متقاضیان به همراه پرونده‌هایی که تشکیل داده‌اند برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

عبد‌ایمانی با اعلام اینکه بیشترین همکاری را در پرداخت تسهیلات کشاورزی بانک تخصصی کشاورزی داشته است، گفت: ما هر چقدر به سمت تخصصی کردن بانک‌ها و آشنایی آنها با نارسایی‌ها و رفع برخی اقدامات نامطلوب حرکت کنیم، به همان نسبت قادر خواهیم بود توسعه بخش را با جدیت، سرعت و دقت کافی شاهد باشیم که امیدواریم در سایه تلاش‌ها و پیگیری‌ها و همکاری خوب بانک کشاورزی دغدغه‌ها در این زمینه به حداقل برسد.

این مسئول عنوان کرد: امروز بانک کشاورزی با داشتن نیروهای کار‌آمد، مجرب و آشنا به حوزه کشاورزی سعی می‌کند در یاری‌رسانی به این بخش به عنوان اولویت اول توسعه قدم‌های مثبت و سازنده‌ای بردارد و ما نیز در حوزه کاری خود سعی داریم با برگزاری جلسات هم‌اندیشی و تعامل با مدیران و مسئولان این بانک آنها را بیشتر با تنگناها و برخی نارسایی‌ها که روبرو هستند و یا امکان آشنایی بیشتر با حوزه‌های مختلف وجود دارد هم‌راستا و هم هدف کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به کار‌آمدی بخش کشاورزی آشنا بوده و قطعاً بانک تخصصی کشاورزی نیز در این زمینه همراه و همسوی اهداف متعالی خواهد بود که امیدواریم بتوانیم در این زمینه راهکارها و حرکت‌های راهبردی بیش از گذشته بیندیشیم و بتوانیم در این زمینه مثبت و سازنده عمل کنیم.

انتهای پیام/62005/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول