اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد

جذب 100 درصدی اعتبارات در بخش توسعه کشاورزی زنجان

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در بخش توسعه کشاورزی، زنجان 100 درصد اعتبارات را جذب کرده است.

جذب 100 درصدی اعتبارات در بخش توسعه کشاورزی زنجان

جواد تاراسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: این درصد از جذب اعتبارات موجب کسب یک رتبه بسیار مناسب برای استان شده است.

وی به توسعه کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: جذب مناسب اعتبارات موجب توسعه بیش از پیش کشاورزی استان در بخش‌های مختلف خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه استان در زمینه پرونده‌های توسعه کشاورزی اقدامات قابل توجهی انجام داده است، افزود: طی سال‌های اخیر دستاوردهای خوبی در این بخش حاصل شده است.

وی تشکیل پرونده‌های توسعه کشاورزی را یادآور شد و تاکید کرد: برای توسعه کشاورزی استان در بخش‌های مختلف باید حمایت‌های لازم را از فعالین بخش کشاورزی انجام دهند.

تاراسی جذب اعتبارات مناسب برای توسعه کشاورزی را مهم دانست و تاکید کرد: جذب اعتبار مناسب موجب به بار نشستن برنامه‌های تدوین شده در این بخش می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به موفقیت استان در کنترل سن گندم اشاره کرد و یادآور شد: استان عملکرد بسیار مناسبی در این بخش داشته است.

وی از کسب رتبه نخست استان در کنترل آفت سن گندم خبر داد و اظهار داشت: به دلیل عملکرد مناسب در کنترل آفت رتبه نخست کشور را به دست آوردیم.

تاراسی با بیان اینکه سه سال از وجود سن گندم در مزارع کشاورزی استان می‌گذرد، افزود: با طغیان این آفت در مزارع کشاورزی استان مواجه بوده‌ایم.

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان طغیان سن گندم در مزارع کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: به دلیل طغیان سن پیش‌بینی کاهش تولید محصول شده بود.

وی با بیان اینکه موفق به میزان تولید مناسب گندم شده‌ایم، یادآور شد: طغیان سن نتوانست در میزان تولید این محصول تاثیر زیادی داشته باشد و اقدامات لازم برای حفظ تولید صورت گرفت.

تاراسی آفت مینوز گوجه‌فرنگی را از دیگر آفات مزارع استان برشمرد و تاکید کرد: این آفت نیز با اقدامات مناسب در استان کنترل شد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، استان زنجان را دارای ظرفیت‌های بالای کشاورزی عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود استفاده حداکثری صورت گیرد.

وی کیفیت و کمیت محصولات تولیدی در زنجان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: کیفیت و کمیت محصولات تولیدی زنجان در سطح کشور وضعیت مناسبی دارد.

تاراسی موفقیت‌های بخش کشاورزی استان را قابل توجه دانست و اظهار داشت: کشاورزی استان طی سال‌های اخیر دستاوردهای خوبی را داشته است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان موفقیت‌های کشاورزی استان در بخش مکانیزاسیون را یادآور شد و گفت: رتبه ارزشمندی در این حوزه کسب شده است.

وی به اقدامات انجام شده در بخش زراعت استان اشاره کرد و یادآور شد: در بخش تولیدات گیاهی اقدامات ماندگاری در سطح استان انجام شده است.    

انتهای پیام/73007/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول