اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی اعلام کرد

1925 طرح تصویب شده در کارگروه توسعه کشاورزی خوی

فرماندار خوی گفت: یک هزار و 925 طرح کشاورزی در کارگروه توسعه کشاورزی خوی به تصویب رسیده است.

1925 طرح تصویب شده در کارگروه توسعه کشاورزی خوی

غلامحسین عماری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کل طرح‌های وارد شده به کارگروه توسعه کشاورزی خوی براساس مصوبه شهرستانی 2 هزار و 128 طرح با اعتباری به مبلغ یک میلیون و 340 هزار و 436 میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: از 2 هزار و 128 طرح وارده به کارگروه توسعه کشاورزی یک هزار و 925 طرح براساس مصوبه استانی با اعتباری به مبلغ یک میلیون و 86 هزار و 795 میلیون ریال بررسی و تصویب شده است.

فرماندار خوی خاطرنشان کرد: 451 طرح توسعه کشاورزی تسهیلات به میزان 243 هزار و 288 میلیون ریال دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 709 طرح از طرح‌های توسعه کشاورزی خوی با اعتباری به مبلغ 426 هزار و 510 در دست اقدام است، ابراز داشت: 785 طرح توسعه کشاورزی نیز به اعتباری به مبلغ 416 هزار و 897 میلیون ریال از سامانه مرات حذف شده است.

عماری احداث و تجهیز جایگاه دام، تجهیز و بهینه‌سازی سوخت در مرغداری‌ها و دامداری‌ها، احداث باغ، برقی نمودن چاه‌های عمیق، احداث استخر و انتقال آب با لوله را از زمینه‌های استفاده تسهیلات در کارگروه توسعه کشاورزی خوی عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه بخش کشاورزی، اذعان کرد: تزریق مستقیم اعتبارات مالی به بخش تولید کشاورزی و صیانت از تولید، کمک به تولید‌کنندگان در راستای افزایش کمیت و کیفیت محصولات تولیدی و اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی را دلایل اهمیت توسعه بخش کشاورزی است.

عماری بهره‌مندی از تسهیلات ارزان قیمت برای فعال‌سازی طرح‌های راکد و صیانت از تولید‌کنندگان برای حداقل اثربخشی از صدمه تورمات موجود را از دیگر علل اهمیت توسعه بخش کشاورزی برشمرد.

وی در خصوص جذب اعتبارات دولتی در خوی، تصریح کرد: در شهرستان خوی 187 میلیارد تومان به بخش بنگاه‌های زودبازده پرداخت شده و 24 میلیارد تومان در بخش کشاورزی جذب گردیده است.

انتهای پیام/61005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول