اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق توسعه کشاورزی:

سرمایه صندوق توسعه کشاورزی 507 میلیارد تومان است

رئیس صندوق توسعه کشاورزی کشور گفت: هم‌اکنون سرمایه این صندوق به بیش از 507 میلیارد تومان افزایش یافته است.

سرمایه صندوق توسعه کشاورزی 507 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالکریم رضوی عصر امروز در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: این صندوق از 10 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و از محل فروش اموال جهاد کشاورزی و همچنین حمایت‌های کشاورزان توانسته است به فعالیت‌های خود در حوزه‌های مختلف ادامه دهد.

وی تصریح کرد: این صندوق با سرمایه اولیه 22 میلیارد تومان از سال 81 شکل گرفت و امروز شاهد آن هستیم که سرمایه آن به 507 میلیارد تومان بالغ شده است.

رضوی از حمایت همه‌جانبه شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی از زارعان، دامداران و دامپروران خبر داد و خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها به شکل همه‌جانبه و با تخصیص منابع مطلوب انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست استاندار اردبیل بر رفع موانع و مشکلات نقدینگی صندوق توسعه بخش کشاورزی استان تاکید کرد.

اکبر نیکزاد گفت: حمایت از صندوق توسعه بخش کشاورزی یکی از ضروریات و دغدغه‌های اصلی مسئولان استان است چرا که این صندوق بستری مناسب برای امور اجرایی بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه استان اردبیل دارای استعدادهای بالقوه فراوانی در زمینه کشاورزی است، افزود: استفاده بهینه و توجه ویژه به این قابلیت‌ها موتور توسعه استان را در بخش کشاورزی به حرکت در می‌آورد و سبب پویایی اقتصاد پایدار و ایجاد اشتغال در منطقه می‌شود.

نیکزاد تصریح کرد: با توجه به تسهیلات و امکاناتی که دولت برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی منظور کرده و ظرفیت‌های بی‌نظیر استان در این بخش فرصت را برای سرمایه‌گذاران در استان فراهم کرده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: به منظور توسعه کشاورزی، تقویت صندوق جهت تجهیز منابع برای سرمایه‌گذاری و حل مشکلات نقدینگی تفاهمنامه‌ای فی‌مابین استانداری اردبیل، سازمان جهاد کشاورزی استان و شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور منعقد شد.

وی اضافه کرد: هر یک از این سازمان‌ها متعهد شدند مبلغ 100 میلیارد ریال که در مجموع 300 میلیارد ریال می‌باشد از محل اعتبارات و فروش اموال مازاد سازمان به عنوان سهم دولتی و همچنین 310 میلیارد ریال به عنوان سهم غیر دولتی از طریق تشکل‌ها و تعاونی‌های کشاورزی که مجموعاً 610 میلیارد ریال می‌باشد برای تقویت صندوق توسعه بخش کشاورزی استان اختصاص دهند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اعتبارات صندوق توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل به میزان 610 میلیارد ریال افزایش می‌یابد، گفت: این میزان افزایش چندین برابر اعتبارات صندوق توسعه بخش کشاورزی استان است که با تخصیص و تأمین آن شاهد رشد و توسعه و اجرای طرح‌های بزرگ و مهم کشاورزی در استان می‌باشیم.

انتهای پیام/62001/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول