اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

ولایتمداری یکی از شاخص‌های باهنر و رجایی است

فرماندار بویین زهرا ولایت‌مداری را جزو شاخصه‌های شهیدان باهنر و رجایی دانست.

ولایتمداری یکی از شاخص‌های باهنر و رجایی است

احد احمدی در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت شهرستان بویین زهرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه 75 پروژه در هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود، اظهار داشت: میزان اعتبار این پروژه‌ها 459 میلیارد و 589 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: همچنین با برنامه‌ریز‌ی‌های انجام شده بخشی از پروژه‌های پیش‌بینی شده شهرستان بویین زهرا به صورت نمادین با حضور استاندار و مسئولان استان قزوین افتتاح و بهره‌برداری شد.

فرماندار بویین زهرا به جایگاه و فضائل شهدای دولت پرداخت و تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر با تدین و اخلاص خویش چهره تأثیرگذار انقلاب اسلامی را به منصه ظهور کشاندن.

احمدی ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند هنگامی که از شهیدان رجایی و باهنر سخن به میان می‌آید نه صرفاً برای برداشت و تاریخ‌نویسی بلکه حقیقت تاریخ انقلاب اسلامی بروز می‌کند.

وی بصیرت و خداشناسی شهیدان رجایی و باهنر را ترسیم خط دولت و دولت‌مردان دانست و بیان کرد: شخصیت رجایی و باهنر امروز به عنوان الگوهایی ارزنده هر ساله تداعی‌کننده ایثار و خدمت بی‌منت برای مسئولان بوده و این الگوها نیز در اشکال مختلف تاکنون بروز و ظهور یافته است.

فرماندار بویین زهرا بیان دستاوردها و اقدامات مؤثر در هفته دولت را جزو وظایف مسئولان دانست و گفت: تمام افراد باید تلاش کنند تا در این هفته دستاوردهای خدمتگزاران در بخش‌های مختلف برای عموم مردم تشریح شود تا به این وسیله مردم در مقاطع حساس پشتوانه عظیمی برای مسئولان باشند.

احمدی مکتبی و ولایت‌مداری در مقابل دین‌گریزها و دین‌ستیز‌ها را جزو شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و عنوان کرد: این دو شهید بزرگوار دو اصل مردمی و ساده‌زیستی را سرلوحه خویش داشتند و با تجمل‌گرایی و بیگانه‌نوازی مخالفت می‌کردند.

وی اضافه کرد: خادم بودن و خستگی‌ناپذیری در اوج مشکلات و نابسامانی‌ها، صداقت در اوج پیچیدگی و ناجوانمردی‌ها، استقامت‌ورزی، دلسوزی، خستگی‌ناپذیری در اوج فشارها و ترور شخصیتی از شاکله‌های شهدای دولت محسوب می‌شود.

فرماندار بویین زهرا با بیان اینکه رجایی و باهنر به عنوان دو شهید بزرگوار عرصه دولت نمونه‌های بارزی از خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم بوده و با وفاداری خالصانه علم و آگاهی خویش را وقف مردم کردند، خاطرنشان کرد: باید با تلاش و اقتدار مسیر شهدا را پیمود و از خدمت‌رسانی به مردم لحظه‌ای غفلت نکرد.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول