اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

دشمنان نظام توان تحمل حضور رجایی و باهنر را نداشتند

امام جمعه خلخال گفت: دشمنان نظام توان تحمل حضور رجایی و باهنر را نداشتند.

دشمنان نظام توان تحمل حضور رجایی و باهنر را نداشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل : حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز به مناسبت آغاز هفته دولت در مراسم غبارروبی و زیارت قبور مطهر شهدای گمنام خلخال اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب نتوانستند حضور رجایی و باهنر را تحمل کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: رجایی یک عالم بود که دشمن با به شهادت رساندن چنین فرزندان انقلابی سرمایه‌های عظیمی از ملت ایران گرفت.

رشتبری افزود: رجایی و باهنر در طول خدمت صادقانه 28 روزه به نظام مورد هجمه ناجوانمردانه دشمنان انقلاب قرار گرفتند.

این مسئول خاطر نشان کرد: راه رجایی راه امید بود و مسئولان امروز باید به الگوی ماندگار انقلاب اسلامی یعنی شهید باهنر و رجایی اقتدا کنند و بدانند راز موفقیت در برابر غول‌های دنیا و عملیات پیچیده آنها رشادت شهیدانی همچون شهید باهنر و رجایی است.

وی اضافه کرد: لطف خداوندی در همه حال بر بندگان شامل بوده و این بندگان هستند که باید با گیرندگی و قبولی در امتحانات الهی و عبور از گردنه‌های سخت و دشوار زندگی در کنار راهنمایان این مسیر را طی کنند.

رشتبری هفته دولت را بهانه‌ گزارش عملکرد و رسیدگی به حساب و کتاب عنوان کرد و ادامه داد: در هر حوزه‌های که مسئولیتی خطیر برگردن ماست وظیفه امانتداری و خدمت به مردم در اولویت حرکت است و لازمه توفیق در این راه رها شدن از قید و بند شیطان و رسیدن به حی متعال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: امام جمعه خلخال به روی کار آمدن دولت پیش رو اشاره کرد و گفت: خیلی از عزیزان در دولت دهم خدمت کرده و اکنون نیز در دولت یازدهم مشغول به خدمت هستند که امیدواریم در راستای تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران این خدمات ادامه داشته باشد.

وی در طول یک سال گذشته از زحمات فرماندار شهرستان خلخال، کارکنان دولت و دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم این شهرستان در قالب طرح‌ها، پروژه‌ها و برنامه‌های مختلف تقدیر کرد.

انتهای پیام /62008/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول