اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

رجایی و باهنر هنر خدمت‏رسانی را به تصویر کشیدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر هنرمندانی بودند که برای معرفی فرهنگ دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی با شیوه عملکردی خدمت به جامعه بشری را انجام دهند.

رجایی و باهنر هنر خدمت‏رسانی را به تصویر کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بیستمین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی جوانان در سالن علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‏آبادکتول اظهار داشت: هنرمندان باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و اثرگذاری آن را مجسم، ثبت و نقاشی کنند.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر افزود: آنچه که هنرمندان با آن مواجه هستند مخلوقات الهی هستند. 

*هفته دولت یک پدیده تاریخی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: آشنایی با مبانی هنرهای تجسمی سبب می‏شود تا درک درستی از جهان بصری داشته باشیم.

جمشیدی تصریح کرد: اگر هنرمندان، هنرهای تجسمی را به درستی بشناسند و با مبانی آن آشنا باشند هر کس در این حوزه اندک آشنایی با هنرهای تجسمی داشته باشد، درک از جهان بشری خواهند داشت.

وی ادامه داد: هفته دولت انقلاب اسلامی یک پدیده تاریخی است و باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و اثرگذاری آن را مجسم، ثبت و نقاشی کرد.

*هنرمندان پدیده انقلاب اسلامی را به تصویر بکشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار داشت: شما هنرمندان، نقاشان، نویسندگان، خطاطان، تصویربرداران، عکاسان و مجسمه‏سازان باید پدیده انقلاب اسلامی و دستاوردهای را به تصویر بکشید و به جهانیان معرفی کنید.

جمشیدی با اشاره به رخدادها و حوادث جهان، گفت: در جهان استکبار و مستکبرین صهیونیسم بدترین جنایت‏ها را انجام  می‏دهند و با استفاده از سلاح‏های شیمیایی زنان، بزرگان اسلامی و کودکان را به شهادت می‏رسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هنر تجسمی قابل دفاع کردن است، خاطرنشان کرد: امروز جهان تشنه تصویر ارزشمند شما هنرمندان و خواهان تصاویر شما است که با نگاه دین و اخلاق در این مسیر گام بر می‏دارید.

*رسالت هنرمندان به تصویر کشیدن هنر دینی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر هنر دینی، افزود: رسالت شما هنرمندان به تصویر کشیدن هنر دینی است و باید هنر را با زبان اخلاقی به تصویر بکشید.

جمشیدی، حلقه مفقوده جامعه بشری را اخلاقیات و اخلاق انسانی و اسلامی  دانست و گفت: ما به هنرمندی شما هنرمندان افتخار کرده و مفتخر هستیم که در نظام دینی و فرهنگ علوی تربیت شده‏ایم.

لازم به ذکر است بیستمین دوره جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی جوانان از دوم تا پنجم شهریور ماه 1392 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‏آبادکتول برگزار می‏شود.

تاکنون پنج دوره این جشنواره در استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/83003/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول